آخرین جزئیات از واگذاری استادیوم های شهرداری به سرخابی ها ، زاکانی : به زودی تهاتر انجام خواهد شد

به گزارش وبلاگ شریان، شهردار تهران درباره فرایند واگذاری استادیوم های شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های پرسپولیس و استقلال توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از واگذاری استادیوم های شهرداری به سرخابی ها ، زاکانی : به زودی تهاتر انجام خواهد شد

به گزارش وبلاگ شریان، تیر ماه سال جاری بود که با دستور شهردار تهران مجموعه های ورزشی امام رضا (ع) و شهید کاظمی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس واگذار شد تا از این پس استادیوم دائمی داشته باشند.

بر همین اساس شهرداری تهران بیان نمود استادیوم امام رضا و شهید کاظمی به مدت 5 سال در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود و درخواست مدیران دو باشگاه واگذاری دائمی برای بهره برداری بهتر بود.

بعلاوه شهردار تهران بیان نمود بر اساس تفاهم نامه ای بین شهرداری تهران و وزارت ورزش در روزهای آینده و طی مراسمی واگذاری دائمی انجام خواهد شد.

حالا پس از گذشت دو ماه از این خبر هنوز واگذاری رسمی این دو استادیوم صورت نگرفته است البته قرار شده تا وزارت ورزش و جوانان مجموعه تختی را با شهرداری تهاتر کند تا مدیریت شهری در آن مجموعه خدمات رفاهی را به شهفرایندان را ارائه دهد.

تفاهم اولیه با وزرات ورزش منعقد شد

علیرضا زاکانی شهردار تهران با اشاره به آخرین شرایط واگذاری استادیوم های شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: این دو استادیوم از مدت ها پیش دست دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بوده است.

او ادامه داد: در حال حاضر استقلال و پرسپولیس در حال بهره برداری از این دو استادیوم هستند اما برای اجرای فرایند قانونی واگذاری بنا شد تا با وزارت ورزش و جوانان در استادیوم تختی تهاتر داشته باشیم.

شهردار تهران با اشاره به این تهاتر بیان نمود: قرار بر این است تا بخش هایی از استادیوم تختی برای ارائه خدمات بهتر به شهفرایندان به تملک شهرداری دربیاید و ما به ازای این تهاتر دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های استقلال و پرسپولیس واگذار گردد.

زاکانی درباره زمان انجام این تهاتر و واگذاری این دو استادیوم اظهار کرد: در حال حاضر با وزارت ورزش و جوانان جلسات متعددی برگزار می گردد و تفاهم اولیه کار اجرا شده و به زودی تهاتر به صورت کامل انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "آخرین جزئیات از واگذاری استادیوم های شهرداری به سرخابی ها ، زاکانی : به زودی تهاتر انجام خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات از واگذاری استادیوم های شهرداری به سرخابی ها ، زاکانی : به زودی تهاتر انجام خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید