آشنایی با نحوه رزرو جایگاه کنار پنجره در هواپیما!

به گزارش وبلاگ شریان، انتخاب جایگاه کنار پنجره در هواپیما یکی از مهمترین اقداماتی است که هواداران مسافرت های هوایی به آن اهمیت ویژه ای می دهند. هرچند با انتخاب جایگاه کنار پنجره امکان استفاده از سرویس بهداشتی و بعلاوه امکان صحبت های ضروری با مهمانداران هواپیما و استفاده از سایر سرویس ها کاهش میابد، با این حال دارای مزایای بسیار زیادی است که از جمله آنها می توان به افزایش لذت و هیجان موجود در سفرهای هوایی اشاره نمود.

آشنایی با نحوه رزرو جایگاه کنار پنجره در هواپیما!

با توجه به اینکه فضای داخل هواپیما برای بعضی از افراد بسیار دلگیر می باشد اصولاً اغلب مسافران ترجیح می دهند جایگاه کنار پنجره را انتخاب نموده و این گونه خستگی های ناشی از یک مسافرت هوایی و کسل نماینده را جبران نمایند.

نحوه قرارگیری جایگاه ها

شرایط هواپیما و نحوه قرارگیری جایگاه ها به نحوی است که تنها بخش محدودی از مسافران قادر به استفاده از جایگاه های کنار پنجره هستند. ما در این مقاله به آنالیز این موضوع پرداخته ایم که چگونه می توان جایگاه کنار پنجره را در هواپیما رزرو کرد. پیشنهاد می دهیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

برای خرید بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت از وبلاگ شریان روی تصویر زیر کلیک کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما

یکی از برترین روش ها برای گرفتن جایگاه های کنار پنجره استفاده از شیوه خرید آنلاین است؛ البته این روش به صورت قطعی اجرا نمی گردد اما امروزه بعضی از پرواز ها دارای یک لینک مجزا با عنوان - انتخاب جایگاه من - هستند؛ شما در این روش باید شماره جایگاه را تیک زده و در زمان مسافرت نیز از همان جایگاه بهره ببرید. البته همان طور که بیان کردیم بعضی از پروازها در زمان خرید آنلاین بلیت دارای چنین گزینه ای نیستند.

تغییر جایگاه انتخاب شده | رزرو جایگاه کنار پنجره در هواپیما

همه پرواز ها به شما اجازه دسترسی به اطلاعات مربوط به پرواز را می دهند، اما تنها بعضی از آنها شرایط تغییر جایگاه را به وسیله - انتخاب جایگاه من - داده و اطلاعات پرواز را با توجه به شرایط تغییر یافته تصحیح می نمایند.

بنابراین شما می توانید پیش از پرواز، سایت مورد نظر را چک نموده و اگر یکی از جایگاه های کنار پنجره خالی بودند آن را انتخاب کنید مشروط بر اینکه جایگاه انتخاب شده در روزهای قبل را کنسل نمایید.

درخواست جایگاه کنار پنجره در فرودگاه

قبل از اینکه سوار هواپیما شوید از کیوسک های ارائه بلیط درخواست کنید تا در صورت خالی بودن یکی از جایگاه های کنار پنجره همان را به شما اختصاص دهند. اگر هیچ فردی پیش از شما جایگاه مورد نظر را رزرو ننموده باشد و یا بلیط مربوط به آن را تهیه ننموده باشد شما می توانید از همان جایگاه در مسافرت هوایی خود بهره ببرید.

درخواست از مسافران داخل هواپیما | رزرو جایگاه کنار پنجره در هواپیما

شاید قدری سخت باشد اما اگر هیجان شما برای نشستن کنار پنجره هواپیما بسیار زیاد است میتوانید از مسافران درخواست کنید تا در صورت امکان یکی از آنها جایگاه خود را به شما واگذار کند. هرچند به نظر می رسد کمتر کسی راضی به این کار باشد با این حال بد نیست که شانس خود را حداقل برای یک بار هم که شده در این مکان امتحان کنید.

درخواست از مسئولین پرواز در هواپیما

از مسئولین پرواز درخواست کنید تا یکی از جایگاه های کنار پنجره را به شما اختصاص دهند. البته نباید انتظار داشته باشید در همان مرحله اول به درخواست شما پاسخ داده گردد اما بعد از تکمیل شدن هواپیما و در صورتی که به درخواست خود مصمم باشید ممکن است به دلیل کنسل شدن پرواز یکی از مسافران یا عدم استفاده یکی از آنها از جایگاه های کنار پنجره، یک جایگاه مناسب را به شما اختصاص دهند.

منبع: الی گشت

به "آشنایی با نحوه رزرو جایگاه کنار پنجره در هواپیما!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با نحوه رزرو جایگاه کنار پنجره در هواپیما!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید