آماده باش اورژانس اردستان برای ایام نوروز

به گزارش وبلاگ شریان، مسوول فوریت های پزشکی اردستان گفت: طرح نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی از 24 اسفند آغاز شده و تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد و 7 پایگاه اورژانس اردستان، آماده خدمت رسانی هستند.

آماده باش اورژانس اردستان برای ایام نوروز

به گزارش وبلاگ شریان، جواد مطیعی اظهار کرد: طرح نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی از 24 اسفند آغاز شده و تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد که در این طرح آمبولانس های اورژانس که جاده ای هستند در حاشیه ایمن جاده مستقر می شوند.

وی با اشاره به وجود 7 پایگاه اورژانس در این شهرستان، اضافه کرد: در شهرستان اردستان پنج پایگاه اورژانس فعال وجود دارد که از این تعداد چهار پایگاه جاده ای هستند و شامل پایگاه های اورژانس ظفرقند، باقرآباد، مهاباد و زواره است که آمبولانس های این پایگاه ها در محورهای مواصلاتی شهرستان خدمت رسانی می نمایند.

مسئول فوریت های پزشکی اردستان اعلام نمود: با توجه به مشکل کمبود نیرو که در اورژانس شهرستان و حتی استان اصفهان وجود دارد، دو پایگاه اورژانس روستاهای شهراب و نیسیان به صورت نیمه فعال هستند و در این ایام پایگاه شهراب فقط پنجشنبه و آدینه ها و پایگاه نیسیان حدود 12 روز فعال است.

مطیعی توضیح داد: از ابتدای آغاز طرح نوروزی اورژانس شهرستان اردستان تا به امروز، تعداد 7 مأموریت تصادفی اجرا شده که از این تعداد یک مورد شهری و 6 مورد نیز جاده ای بود و در این راستا 12 مصدوم نیز به بیمارستان اردستان منتقل شدند.

منبع: دنیای سفر

به "آماده باش اورژانس اردستان برای ایام نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش اورژانس اردستان برای ایام نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید