بازی Zenless Zone Zero از سازنده گنشین ایمپکت معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ شریان، استودیو miHoYo، سازنده بازی گنشین ایمپکت، یک بازی اکشن نقش آفرینی نو را با نام Zenless Zone Zero معرفی کرد. این اثر یک فانتزی شهری پسا آخرالزمانی است که در آن شما در نقش یکی از معدود بازماندگان که در آخرین کلان شهر این جهان - نیو اریدو - سرگردان شده اند، بازی می کنید.

بازی Zenless Zone Zero از سازنده گنشین ایمپکت معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

ثبت نام های بتای اولیه بازی مدتی است که شروع شده است. بنابراین، اگر می خواهید فرصتی داشته باشید تا خودتان بتوانید Zenless Zone Zero را تجربه کنید، می توانید همین الان ثبت نام کنید. شما در نقش یک Proxy که افرادی هستند که مردم را در کشف Hollows راهنمایی می نمایند، به تجربه بازی خواهید پرداخت. این نباید با نامیراهای سری دارک سولز اشتباه گرفته گردد. در این بازی، Hollows موجوداتی هستند که باعث آخرالزمان شده اند،

همانند گنشین ایمپکت، شما بین چندین کاراکتر با طراحی انیمه -مانند انتخاب می کنید و بعلاوه همواره تمرکز روی مبارزه وجود دارد اما جالب اینجاست که miHoYo بعلاوه ادعا می نماید که یک سازوکار گیم پلی روگ مانند را توسعه داده است که مشتاق هستیم ببینیم چگونه طراحی شده است.

نیو اریدو، آخرین تمدن شهری است که از آخرالزمان جان سالم به در برده و با به دست آوردن فناوری استخراج منابع ارزشمند از Hollows پیروز به رشد شده است. گرچه نیو اریدو یک آخرالزمان را تصویر می نماید اما این شهر یک ویرانه تمام نیست. این بدان معناست که یک جرقه آینده نگرانه در شهر وجود دارد اما از طرف دیگر یک جنگ قدرت میان باندها، سیاستمداران، شرکت ها و سایرین در جریان است.

استودیو سازنده این اثر تأیید نموده است که بازی اکشن نقش آفرینی Zenless Zone Zero برای گوشی های هوشمند و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. آن ها همچنان برنامه دارند در آینده بازی را برای پلتفرم های دیگر هم در دسترس نمایند.

از سوی دیگر، شرکت miHoYo درباره بازی بسیار محبوب این روز های خود یعنی گنشین ایمکپت اعلام نموده است که هنوز نسخه کنسول نینتندو سوییچ این بازی در دست توسعه قرار گرفته است. هرچند آن ها اعلام ننموده اند که تاریخ دقیق عرضه این بازی برای نینتندو سوییچ در چه زمانی خواهد بود. با این حال، حداقل هواداران می توانند مطمئن باشند که گنشین ایمکپت بالاخره برای سوییچ هم عرضه خواهد شد.

شاید قبل از عرضه بازی گنشین ایمپکت شک و تردیدها درباره توانایی miHoYo زیاد بود اما پس از عرضه این بازی و پیروزیت ها و رکوردشکنی های فراوانش به ما ثابت شد که می توانیم در انتظار پروژه های بسیار مجذوب کننده و قابل توجه از سوی این شرکت باشیم. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا پروژه تازه آن ها هم می تواند همانند گنشین ایمکپت به پیروزیت ها بزرگی دست پیدا کند یا خیر.

منبع: The Gamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Zenless Zone Zero از سازنده گنشین ایمپکت معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Zenless Zone Zero از سازنده گنشین ایمپکت معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید