جیب خالی، برترین موقعیت برای سفر!

به گزارش وبلاگ شریان، سفر کنید تا زندگی را به دست بیاورید

سفر رفتن با جیب خالی به رویایی دست نیافتنی می ماند. شاید بگویید وقتی وام و بدهی کمرتان را خم نموده و پول تهیه یک وعده غذای ساده را هم ندارید، سفر، رویایی غیرممکن است،اما واقعیت این است که روزهای ورشکستگی و بی پولی برترین روزها برای سفرکردن هستند! با خبرنگاران همراه باشید:

جیب خالی، برترین موقعیت برای سفر!

وقتی کمترین انتخاب ها را دارید، در واقع بیشترین گزینه ها در دسترس تان است! وقتی چیزی برای از دست دادن ندارید، همه چیز برای به دست آوردن دوباره پیش روی شماست، در حقیقت آزادی وقتی به دست می آید که چیزی برای از دست دادن نداشته باشید.

وقتی هیچ پولی برایتان نمانده و شغل درست و حسابی هم ندارید، وقت آن است که با همه بدبختی ها خداحافظی کنید و برای سفر آماده شوید. در سفر تجربه های زیستی و مهارت هایی را خواهید آموخت که برای بسیاری از کارفرمایان ارزشمند خواهد بود.

جهان پر است از فرصت ها و شغل های مختلف، اگر از تجربه آنها در محل زندگی خودتان خسته شده اید، چرا فرصت ها و شغل های جاهای دیگر را امتحان نکنید؟ اگر از پیله خودتان بیرون بیایید، سفر کنید و زندگی را بقاپید، می بینید که فرصت های بی شماری برای پول در آوردن وجود دارد. از فرصت ها و تجربیات نو با آغوش باز استقبال کنید. به خودتان تکانی بدهید و به جای دیگری بروید. این همان کاری است که اجداد ما برای به دست آوردن نیازهایشان انجام می دادند.

قابل درک است که حرکت کردن و سفر رفتن در این شرایط قدری ترسناک به نظر می رسد. انسان ها اغلب در شرایطی حرکت می نمایند که خیالشان راحت باشد و احساس امنیت بنمایند.

اما اگر در موقعیت بدی قرار دارید، فرصتی پیدا کنید و در پی تجربه کردن این فرصت باشید. از نظرتان کدام یک ترسناک تر است: شکست خوردن و بازگشتن به جایی که بودید و یک آغاز دوباره؟ یا ادامه دادن مسیری که شما را تا آخر عمرتان ضعیف تر می نماید؟

اگر از جایگاهتان ناراضی هستید، کارتان را دوست ندارید و بدهی بالاآورده اید، برترین وقت است که بی خیال همه چیز بشوید، کاری پیدا نموده و سفر کنید. مثلا می توانید سفیر صلح شوید، در یک مزرعه کار کنید، حیوانات خانگی را تربیت کنید و کارهایی از این دست انجام دهید.

ایستادن در برابر جریان زندگی کار دشواری است. زمان مثل ماهی از دست ما سر میخورد و روزها یکی بعد از دیگری تمام می شوند. ولی باید یک جایی در برابر این جریان ایستاد و گفت: دیگه نه! دیگه اجازه نمی دم از روزهام از دست برن!

در اینترنت جست و جو کنید، سایت هایی مانند umroad, UpWork, or Craigslistرا ببینید و مشاغل مختلف را در جهان دنبال کنید، به تمام جهان روی خوش نشان بدهید و از این فرصت ها بهره ببرید.از طرفی راه هایی برای کسب در آمد بیشتر به وسیله سایت های به اشتراک گذاری اقتصاد وجود دراد.

اگر به خارج از کشور سفر کنید می توانید از ویزای کارکردن در تعطیلات بهره ببرید. کارهای محلی یا دورکاری های آنلاین هم از کارهایی است که در خارج از کشور می توانید انجام بدهید. شما بعلاوه می توانید در کشور مقصد زبان مادری تان را تدریس کنید یا به عنوان همراهی برای تقویت زبان کسی که زبان آموز زبان مادری تان است، استخدام شوید و پول در بیاورید!

خلاصه اینکه مسیری را پیدا کنید که شما را جلو ببرد و قدم به قدم پیشرفت کنید. شاید در این راه، اشتیاق و احساسی پیدا کنید و همین باعث گردد احساس کنید در خانه خودتان هستید.

در همین حین که زندگی نوی را تجربه می کنید، سعی کنید اگر بدهی ای دارید پرداخت کنید، ماجراجویی هایی تازه داشته باشید و تجربه های زیستی نوی به دست بیاورید.

اگر بخواهید می توانید تمامی جهان را در دست بگیرید. برای نتوانستن بهانه نیاورید و تمامی آنچه از دستتان بر می آید را انجام دهید. انعطاف پذیر باشید و از امکانات کوچکی که در دسترستان است بهره ببرید.

منبع: الی گشت

به "جیب خالی، برترین موقعیت برای سفر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیب خالی، برترین موقعیت برای سفر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید