رادوشویچ: صدری کفش هایش را جلوی من تمیز می کرد، مجبور شدم قرص مصرف کنم

به گزارش وبلاگ شریان، خبرنگاران ورزشی: بعد از شرایطی که در پرسپولیس برایم به وجود آمد مجبور شدم برای حفظ آرامشم، قرص مصرف کنم.

رادوشویچ: صدری کفش هایش را جلوی من تمیز می کرد، مجبور شدم قرص مصرف کنم

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس، در روز17 آذر ماه سال جاری، به علت عدم دریافت مطالباتش از ایران خارج شد.

رادوشویچ در گفت و گوی اختصاصی با وبلاگ شریان ورزشی، در خصوص علت جدایی اش از پرسپولیس گفت: وقتی به همراه مدیر برنامه هایم روبروی صدری مدیرعامل پرسپولیس نشسته بودم. او مشغول پاک کردن کفش هایش بود. این احساس را نداشتم که مانند بقیه بازیکنان پرسپولیس هستم زیرا با بقیه برابر نبودم.

وی افزود: آنها بین بازیکنان فرق می گذاشتند. مدیران پرسپولیس 3 ماه در پرداخت دستمزدم تاخیر داشتند. صدری بعد از بازی الهلال به من گفت مشکل تو را حل می کنم. حالا فهمیدم منظورش احتمالاً بازی فصل آینده با الهلال است!

دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: با این شرایط آیا من بی ادب بودم؟ من به مدیران و اعضای تیم همانند یک بازیکن حرفه ای احترام می گذاشتم. مشکل صدری این بود که به عنوان یک مدیر، حرفه ای نبود.

رادوشویچ شرح داد: صدری تمام تلاشش را می کرد تا بهانه ای پیدا کند، اما می داند که حرف درست را من می زنم. ایران را به خاطر دروغ های صدری ترک کردم.

وی در خصوص علت ترک ایران عنوان کرد: بعد از شرایطی که در پرسپولیس برای من به وجود آمد، مجبور شدم برای حفظ آرامشم، قرص مصرف کنم. می توانید برای اثبات ادعا از پزشک باشگاه تاییدیه ماجرا را بگیرید. صدری با کارهایش زندگی من و خانواده ام را در ایران تباه کرد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در سرانجام گفت: صدری در آن زمان می دانست که ویزا ندارم و حداکثر تا 3 هفته دیگر مجبورم از ایران خارج شوم. به همین علت گفت 3 هفته دیگر به شما پول می دهیم!

منبع: رکنا

به "رادوشویچ: صدری کفش هایش را جلوی من تمیز می کرد، مجبور شدم قرص مصرف کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادوشویچ: صدری کفش هایش را جلوی من تمیز می کرد، مجبور شدم قرص مصرف کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید