راهور از عبور و مرور خودروهای دودزا و آلاینده در قرچک جلوگیری کند

به گزارش وبلاگ شریان، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک گفت: پلیس راهور از عبور و مرور خودروهای دودزا و آلاینده یا خودروهای فاقد معاینه فنی معتبر در سطح شهرستان جلوگیری کند.

راهور از عبور و مرور خودروهای دودزا و آلاینده در قرچک جلوگیری کند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ شریان از قرچک، ملاقات و گفتگو محمدطاهر ظاهری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک درخصوص مسائل محیط زیستی به ویژه آلودگی هوا با فرمانده راهور شهرستان قرچک برگزار گردید.

این جلسه با بحث و گفتگو درخصوص موضوعات زیست محیطی به ویژه درخصوص راه های کنترل و کاهش آلودگی هوا برگزار گردید.

محمدطاهر ظاهری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک در این ملاقات ضمن تشکر از زحمات بی بدیل پلیس راهور شهرستان، به آنالیز مسائل و معضلات زیست محیطی شهرستان مخصوصاً موضوع آلودگی هوا پرداخته و مقرر شد تا پلیس راهور از عبور و مرور خودروهای دودزا و آلاینده یا خودروهای فاقد معاینه فنی معتبر در سطح شهرستان جلوگیری نماید.

بعلاوه در راستای کنترل غلظت آلاینده های جوی مقرر شد از عبور و مرور و توقف خودروهای سنگین و نیمه سنگین از داخل شهر ممانعت بعمل آید و رفت و آمد اینگونه خودروها صرفاً از مسیرهای خارج از شهر و جاده کمربندی صورت پذیرد که در صورت عدم رعایت رانندگان متخلف با جریمه های قانونی روبرو خواهند شد.

یکی دیگر از معضلات زیست محیطی که در شهرستان رشد چشمگیری داشته است تخلیه غیرمجاز انواع پسماندها و نخاله های ساختمانی در حومه و اطراف معابر و جاده ها می باشد که در بیشتر موارد معتادان یا افراد ناشناس اقدام به آتش زدن این زباله ها کرده و باعث آلودگی و افت کیفیت هوا می گردند.

با توجه به رؤیت چند مورد ورود خودروهای حاوی پسماند و نخاله های ساختمانی از شهرستان های مجاور به داخل قرچک و تخلیه آنها در محل های غیرمجاز و دامنگیر شدن معضلات پس از آن، تصمیم بر آن شد تا پلیس محترم راهور در این خصوص نیز از ورود هرگونه خودروهای باری دارای نخاله و پسماند به داخل حوزه استحفاظی شهرستان قرچک جلوگیری شود.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

به "راهور از عبور و مرور خودروهای دودزا و آلاینده در قرچک جلوگیری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهور از عبور و مرور خودروهای دودزا و آلاینده در قرچک جلوگیری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید