ستین: شکست برابر رئال مادرید خیلی معنای خاصی ندارد

به گزارش وبلاگ شریان، سرمربی بارسلونا معتقد است با شکست برابر رئال مادرید تنها سه امتیاز از دست دادند و اختلافشان با این تیم را می توانند جبران کنند.

ستین: شکست برابر رئال مادرید خیلی معنای خاصی ندارد

به گزارش وبلاگ شریان و به نقل از آس، بارسلونا با دو گل مغلوب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو شد و صدرنشینی اش را از دست داد. کیکه ستین پس از بازی گفت: نیمه اول خوب بازی کردیم. آنها در نیمه دوم بهتر بازی کردند. بعضی از توپ هایی که از دست دادیم شرایط را برایمان سخت کرد. ما در 45 دقیقه نخست خوب کار کردیم اما توپ ها به گل تبدیل نشد. باید به مادرید برای این پیروزی تبریک بگویم.

سرمربی بارسلونا اضافه کرد: همزمان دفاع کردن و حمله کردن آسان نیست. در نیمه اول بازی برتری به نمایش گذاشتیم اما در ادامه اشتباه های پیاپی موجب شد اعتماد به نفسمان را از دست بدهیم. گاهی اوقات شرایط بازی به دقت بازیکن در ضربه آخر نیز برمی شود. اگر موقعیت ها به گل تبدیل نشوند تیم حریف دروازه ات را باز می کند.

سرمربی اسپانیایی درباره تاثیرگذاری لیونل مسی گفت: مسی بازیکن خیلی مهمی است. ما نمی توانیم فکر کنیم مسی تنها بازیکنمان است. او برابر مادرید نتوانست مانند همیشه ظاهر شود.

ستین در سرانجام اظهار کرد: این شکست هنوز معنای خیلی خاصی نمی دهد. اکنون مادرید یک امتیاز بیشتر از ما دارد و می توان آن را جبران کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ستین: شکست برابر رئال مادرید خیلی معنای خاصی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستین: شکست برابر رئال مادرید خیلی معنای خاصی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید