سی دی پراجکت: بازسازی ویچر 1 دنیا باز خواهد بود

به گزارش وبلاگ شریان، استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی اعلام نموده است که بازسازی ویچر 1 به صورت دنیا باز توسعه داده خواهد شد.

سی دی پراجکت: بازسازی ویچر 1 دنیا باز خواهد بود

این خبر به وسیله گزارش مالی سه ماهه اخیر این شرکت منتشر شده که در آن سی دی پراجکت رد به طور خلاصه اطلاعاتی را در خصوص این بازسازی که به وسیله استودیوی Fools Theory در دست توسعه است، به اشتراک گذاشته است. با اینکه که اطلاعات چندان زیادی فاش نشده است، با این حال در تصویری که به نمایش گذاشته شده، به نظر می رسد که Canis Majoris که اکنون با بازسازی ویچر 1 آن را می شناسیم، یک اثر نقش آفرینی دنیا باز تک نفره، داستان محور و یک بازسازی مدرن از ویچر 1 در سال 2007 خواهد بود.

این ممکن است اندکی برای هواداران تعجب آور باشد زیرا بازی اصلی دنیا باز نبود و در عوض بازیکنان را در مراحل کوچکی مانند شهر ویزیما قرار می داد. در هر صورت فارغ از فراوری آن با استفاده از موتور بازی سازی آنریل انجین 5، این تنها چیزی است که از بازی فاش شده و ممکن است که مدتی طول بکشد تا در خصوص این بازسازی نیز اطلاعات بیشتری کسب کنیم. این در حالی است که خود سی دی پراجکت رد نیز به هواداران اعلام نموده که در خصوص این بازی شکیبا باشند.

این بازسازی در حال حاضر در استودی Fools Theory در دست توسعه است که روی بازی Seven کار نموده و از بازی هایی نظیر اوت رایدرز، Divinity Original Sin 2 و Baldurs Gate نیز پشتیبانی نموده است. Fools Theory البته با سری ویچر غریبه نخواهد بود زیرا تعدادی از سازندگان قدیمی این سری نیز در روند ساخت این بازی حضور خواهند شد.

در نهایت لازم به ذکر است که بازسازی ویچر 1 تنها یکی از پروژه های متعددی است که در سی دی پراجکت در دست انجام است. ماه گذشته، این شرکت اعلام نمود که در حال توسعه یک بازی کاملا نو از سری سایبرپانک، چندین بازی نو از سری ویچر (از جمله این بازسازی) و حتی یک آی پی کاملا نو با نام رمز Hadar است.

منبع: GameInformer

منبع: دیجیکالا مگ

به "سی دی پراجکت: بازسازی ویچر 1 دنیا باز خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی دی پراجکت: بازسازی ویچر 1 دنیا باز خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید