فشم گردی در رستوران زیبای باغ بهشت تهران

به گزارش وبلاگ شریان، همواره یکی از تفریگاه های اصلی مردم تهران قسمت شمال شرقی شهر و منطقه لواسان و فشم می باشد که تهرانی ها را آخر هفته ودر تعطیلات به اینجا می کشاند. امروز می خواهیم رستورانی در فشم به شما معرفی کنیم که هم فضا و هم غذای بسیار عالی دارد. با خبرنگاران همراه باشید تا رستوران باغ بهشت تهران را بشناسید.

فشم گردی در رستوران زیبای باغ بهشت تهران

دور همی های محبت آمیز و صرف غذایی سالم و خوش مزه

در این گشت و گذار یکی از دغدغه های مهم، صرف وعده ای غذایی سالم و خوشمزه و استراحت و دور همی با دوستان یا خانواده در یکی از رستوران های خوش چشم انداز این منطقه می باشد. رستوران باغ بهشت با بالاترین کیفیت غذا و نظارت آزاد مشتریان برآشپزخانه ،سلامت و کیفیت غذا را برای میهمانان گرامی تضمین می نماید.

فضایی منحصر به فرد

این رستوران در یک باغ طبقاتی زیبا بنا شده است که در این فصل با هوایی مطبوع و درختان میوه در کنار آلاچیقهای مدرن شیشه ای، فضایی منحصر به فرد جهت لذت بردن از منظره ها طبیعی این منطقه برای میهمان گرامی خلق نموده است .ظرفیت آلاچیق های مجموعه از 2تا 40 نفر می باشد که مناسب انواع میهمانی ها و مراسم خانوادگی شما مشتریان گرامی می باشد. سماور ذغالی -تنور نانوایی وتنقلات ایرانی از جاذبه های این رستوران می باشد. این مجموعه به وسیله آقای دکتر خوانساری مدیریت می گردد،ایشان یکی از اساتید مطرح دانشگاه در رشته بازاریابی میباشند،و به خوبی از رمز و رموز مشتری مداری مطلع است.

اطلاعات تماس

آدرس: تهران، میدان لشگرک، ابتدای جاده فشم، اولین رستوران، سمت چپ

تلفن رزرو:

09121502947

02126532614

منبع: همگردی

به "فشم گردی در رستوران زیبای باغ بهشت تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فشم گردی در رستوران زیبای باغ بهشت تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید