مقصد بعدی زیدان تعیین شد

به گزارش وبلاگ شریان، امروز نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد زین الدین زیدان در پی رسیدن به شغل رویایی خود به اسم سرمربی فرانسه در سال 2022 بوده و حداقل تا یک سال دیگر و بعد از جام جهانی قطر به عرصه مربیگری در رده باشگاهی باز نمی شود. این سرمربی 49 ساله برای دومین بار و در ماه می از سمت راهنمایی رئال مادرید کنار رفت، بعلاوه تیم تحت راهنمایی او فصل گذشته را بدون فتح هیچ گونه افتخاری به سرانجام رسانده و در دفاع از اسم قهرمانی لالیگا ناکام ماند، زیرا این اتلتیکو مادرید بود که در نهایت قهرمان اسپانیا شد.

مقصد بعدی زیدان تعیین شد

بعد از حذف غیرمنتظره تیم ملی فرانسه از رقابت های یورو 2020 با شکست برابر سوئیس، اخباری در خصوص احتمال برکناری دیدیه دشان منتشر شد، اما فدراسیون فوتبال فرانسه اظهار داشت تا سرانجام جام جهانی 2022 این سرمربی را حفظ خواهد نمود. قرارداد فعلی دشان با فرانسه در سرانجام جام جهانی قطر تمام می گردد و تمدید قرارداد به موفقیت او تیمش در این مسابقات بستگی دارد.

اما زیدان آماده است هم که تا بعد از جام جهانی 2022 یا حتی یورو 2024 صبر نموده و روی نیکت فرانسه جای دشان را بگیرد. در سرانجام فصل یوونتوس برای توافق با زیدان اقدام کرد و البته پاسخ این سرمربی منفی بود. به نظر می رسد نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه رابطه بسیار خوبی با زیدان داشته و میخواهد در صورت جدایی دشان بعد از جام جهانی، او را به اسم سرمربی بعدی این تیم انتخاب بکند.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "مقصد بعدی زیدان تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد بعدی زیدان تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید