نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از اول دی شروع می گردد

به گزارش وبلاگ شریان، نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی ورودی نیمسال دوم 99 از اول دی ماه شروع می گردد.

نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از اول دی شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ شریان، زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی نیم سال دوم 99، در روز های دوشنبه اول دی ماه تا شنبه 6 دی ماه 99 معین شد.

اداره کل امور شاهد و ایثارگر معاونت آموزشی وزارت بهداشت جزئیات ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی نیمسال دوم (بهمن) را بیان کرد.

تاریخ ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روز دوشنبه اول دی ماه تا شنبه 6 دی ماه 1399 است و دانشجویان متقاضی ثبت نام ضروری است حتماً ابتدا در دانشگاه مبدأ، ثبت نام نموده و پس از دریافت شماره دانشجویی به سامانه نقل و انتقال مراجعه کند.

آنالیز درخواست های متقاضیان فرایندی زمانبر است و ضروری است دانشجویان تا اعلام قطعی نتایج آنالیز ها، بر اساس مقررات دانشگاه مبدأ خود، به تحصیل خود (مجازی یا حضوری) مشغول باشند.

نتایج موافقت و یا عدم موافقت با درخواست انتقال دانشجو، به وسیله پیامک به دانشجو و به وسیله سامانه مربوطه به دانشگاه های مبدا و مقصد اطلاع رسانی می گردد.

در هیچکدام از مراحل نقل و انتقال دانشجویان، نه تنها احتیاج به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی وزارت بهداشت و دانشگاه وجود ندارد، بلکه توصیه می گردد با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع بیماری کووید 19، صرفاً به وسیله پیامک و سامانه منتظر اعلان نتیجه بمانند.

سامانه ارتباط نزدیک اداره کل امور شاهد و ایثارگر جوابگوی دانشجویان است.

دانشجویان می توانند در بازه زمانی معین شده به سامانه http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir وارد شوند و ثبت نام صرفا به وسیله سامانه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از اول دی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر علوم پزشکی از اول دی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید