واران: دیدار با سرالکس لحظه خاصی برای من و خانواده ام بود، پوگبا رهبر منچستریونایتد است

به گزارش وبلاگ شریان، مدافع فرانسوی شیاطین سرخ می گوید دیدار با سرالکس فرگوسن در سال 2011 برای او و خانواده اش لحظه خاصی بود است.

واران: دیدار با سرالکس لحظه خاصی برای من و خانواده ام بود، پوگبا رهبر منچستریونایتد است

به گزارش وبلاگ شریان، رافائل واران که در این تابستان به حضور 10 ساله اش در رئال مادرید سرانجام داد و با امضای قراردادی چهار ساله به منچستریونایتد پیوست، یک دهه پیش زمانی که 18 سال بیشتر نداشت، مورد توجه این باشگاه قرار داشت و حتی خود سرالکس فرگوسن سرمربی وقت شیاطین سرخ برای متقاعد کردن او برای پیوستن به این تیم راهی فرانسه شد و با او و خانواده اش در شهر لیل دیداری داشت، اما این مدافع فرانسوی در نهایت تصمیم گرفت به کهکشانی ها ملحق گردد.

واران 28 ساله در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: دیدار با سرالکس در سال 2011 برای من و خانواده ام لحظه خاصی بود. دیدار فردی همانند او در 18 سالگی فوق العاده است، اما همانطور که می دانید در نهایت این سرنوشت شماست که مسیرتان را تعیین می نماید. من 10 سال در رئال مادرید بازی کردم و حالا اینجا هستم.

وی بعلاوه درباره تمجیدی که اولگنار سولسشایر از او نموده بود و او را بازیکنی کنجکاو و فروتن توصیف نموده بود، گفت: این ذهنیت من است. می خواهم بهتر باشم و پیشرفت کنم. می خواهم خودم را به چالش بکشم. حضور در منچستریونایتد حالا برای من یک چالش نو است. بازی در یک لیگ متفاوت، در جوی متفاوت و با ذهنیتی متفاوت. همه اینها برای من نو هستند، اما تا به امروز از هر روز حضورم در منچستریونایتد لذت برده ام.

مدافع فرانسوی شیاطین سرخ ادامه داد: بازگرداندن منچستریونایتد به بالاترین سطح چالش عظیمی است، اما طرفداران ما قهرمانی و کسب دستاوردهای عظیم را می خواهند و همین انگیزه زیادی در من ایجاد می نماید. سولسشایر با من درباره جاه طلبی تیم صحبت کرد و اینکه من چه نقشی می توانم در منچستریونایتد ایفا کنم. من فوتبال بازی نمی کنم که جلب توجه کنم. تنها می خواهم به تیم یاری کنم و برترین بازی ام را ارائه دهم. می خواهم پیشرفت کنم و کسی باشم که در زمین هستم. این هدف و ذهنیتی است که دارم.

واران در سرانجام در تمجید از هموطن و هم تیمی فرانسوی اش اعلام نمود: پل پوگبا در خصوص باشگاه منچستریونایتد با من صحبت کرد، اینکه چه جوی دارد و درباره انتظارات هم به من چیزهایی گفت. پل بازیکن عظیمی است که در کنارش انرژی خیلی خوب و مثبتی دارد. او رهبر گروه است و خیلی وقت است که او را می شناسم، به همین دلیل خوشحالم که حالا با او همبازی هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واران: دیدار با سرالکس لحظه خاصی برای من و خانواده ام بود، پوگبا رهبر منچستریونایتد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واران: دیدار با سرالکس لحظه خاصی برای من و خانواده ام بود، پوگبا رهبر منچستریونایتد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید