تاریخ مخفی: علل پنهان جنگ جهانی اول

به گزارش وبلاگ شریان، تاریخ مخفی: علل پنهان جنگ جهانی اول در 27 فصل منتشر شده و انجمن سری، آفریقای جنوبی؛ بی اعتنایی به جیغ جیغوها، توطئه ادوارد؛ گام های نخستین و سرآغازهای نو، دل زدن به دریاهای خروشان تر، رام کردن خرس و ... از فصل های آغازین آن هستند.

تاریخ مخفی: علل پنهان جنگ جهانی اول

در نوشته پشت جلد این کتاب آمده است: تاریخ جنگ جهانی اول دروغی ست که عامدانه جعل شده. و یک قرن است که حقیقت این را که جنگ چطور شروع شد و چطور به عمد و بی آن که ضرورتی باشد پس از سال 1915 تداوم یافت با موفقیت پنهان نموده اند. و به دقت تاریخی تحریف شده آفریده اند تا این واقعیت را پنهان نمایند که بریتانیا مسئول شروع جنگ بود نه آلمان. این حقیقت، چنان چه پس از سال 1918 آشکار می شد، برای دم ودستگاه امپراتوری بریتانیا تبعاتی تاریخ ساز در پی می داشت.

این کتاب درصدد اثبات آن است که مردانی بی شرافت، که در بریتانیا رگ و ریشه داشتند، در طلب جنگی بودند که آلمان را خرد کند، و برای دستیابی به این هدف حوادث لازم را از پی هم قطار کردند. عموما سال 1914 را نقطه شروع فاجعه ای می شمارند که از پی آمد، اما در واقع تصمیمات کلیدی منجر به جنگ سال ها قبل اتخاذ شده بود. و ...

کتاب تاریخ مخفی: علل پنهان جنگ جهانی اول در 801 صفحه با شمارگان 500 نسخه و قیمت 180 هزار تومان به وسیله انتشارات دهکده هوسم منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تاریخ مخفی: علل پنهان جنگ جهانی اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ مخفی: علل پنهان جنگ جهانی اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید