حسینی: منع واردات خودرو تا انتها اردیبهشت ماه است

به گزارش وبلاگ شریان، معاون امور مجلس رییس جمهور گفت: منع واردات خودرو تا انتها اردیبهشت ماه است، اما پس از آن می توان در این خصوص تصمیم گرفت و مسئله ای از این بابت وجود نخواهد داشت.

حسینی: منع واردات خودرو تا انتها اردیبهشت ماه است

به گزارش گروه مالی وبلاگ شریان، سید محمد حسینی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع واردات خودرو از وزیر صنعت، معدن و تجارت سوال شده است، بعلاوه در دولت نیز بار ها و بار ها مطرح شده که فرایند فعلی این صنعت مطلوب نیست.

وی با اشاره به گلایه های جدی رهبر معظم انقلاب در مورد کیفیت خودرو های فراوری داخل، بیان داشت: در این زمینه دولت به جد در حال فعالیت است و به طور قطع نظر نمایندگان مجلس نیز برایمان محترم است که چطور می توان از این شرایط عبور کرد.

حسینی گفت: مباحثی همانند واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی و از آن طرف، نظارت دولت بر آن، بعلاوه موضوع واردات خودرو جزو مواردی است که مطرح است.

وی ادامه داد: باید تغییر و تحولی در این حوزه انجام گردد و دولت و وزارت صمت نیز اقدامات جدی در برنامه هایشان طراحی نموده اند.

معاون امور مجلس رییس جمهور توضیح داد: با توجه به اینکه دولت کار های بزرگ را در برنامه های خود دارد، مساله خودرو و سایر مسائل باید به سرعت برطرف گردد تا دیگر مساله دولت و وزارت صمت نباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حسینی: منع واردات خودرو تا انتها اردیبهشت ماه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: منع واردات خودرو تا انتها اردیبهشت ماه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید