دموی Forspoken برای پلی استیشن 5 منتشر شد؛ تیزر آن را ببینید

به گزارش وبلاگ شریان، در این چند سال اخیر و به خصوص در امسال شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) نشان داده است که علاقه زیادی به عرضه نسخه نمایشی یا همان دمو بازی های خود دارد. به همین دلیل، آن ها در حین مراسم گیم اواردز 2022، آن ها از عرضه نسخه دمو بازی اکشن نقش آفرینی Forspoken برای پلی استیشن 5 خبر دادند.

دموی Forspoken برای پلی استیشن 5 منتشر شد؛ تیزر آن را ببینید

شما همین الان می توانید نسخه دمو این بازی را به صورت رایگان از پلی استیشن استور در پلی استیشن 5 دانلود کنید. اسکوئر انیکس بعلاوه تریلر جدیدی را هم از بازی Forspoken منتشر کرد. این تریلر نگاهی عمیق تر به تأثیرات مخرب Break می اندازد، نیرویی قدرتمند و مرموز که هر آنچه را که لمس می نماید، فاسد می سازد. بازیکنان در این دمو خودشان می توانند این نیروی مخرب را تجربه نمایند و می توانند انتظار رویارویی با دشمنان مختلف را داشته باشند و توانایی های مبارزه ای خود را با زرادخانه گسترده ای از حمله و جادوهای پشتیبان آزمایش نمایند که به وسیله آن ها برای نبردهای دشوارتری آماده شوند که در زمان عرضه کامل بازی در ماه آینده با آن روبرو خواهند شد.

بازی Forspoken در ابتدا قرار بود در ماه مه 2022 عرضه گردد اما ابتدا تا تاریخ 11 اکتبر 2022 تأخیر خورد و سپس مدتی بعد دوباره عرضه آن به تعویق افتاد و به تاریخ 24 ژانویه سال 2023 موکول شد. این بار که فقط چیزی نزدیک به یک ماه تا عرضه این بازی به جای مانده است، واقعاً به نظر می رسد که اسکوئر انیکس خود را آماده عرضه این بازی می نماید. بازی Forspoken شما را در نقش شخصیتی به نام فِری هالند (Frey Holland)، زنی اهل نیویورک که به شکلی عجیب به دنیای دیگری به نام آتیا (Athia) وارد می گردد و قدرت های جادویی و خاصی را دریافت می نماید. در آنجا، او باید در حالی که با هیولاها و تانتاس مبارزه می نماید، راه خانه اش را پیدا کند.

عرضه دمو بازی ها تصمیم پسندیده ای است که اسکوئر انیکس برای این بازی و بسیاری از بازی های دیگرش گرفته است. با این کار، فرصت و گزینه ای به هواداران داده می گردد تا ابتدا بتوانند ساعاتی از بازی را تجربه نموده و با توجه به آگاهی کسب شده و تجربه شخصی خود تصمیم به خرید یا عدم خرید بازی بگیرند.

بازی Forspoken در تاریخ 24 ژانویه برای پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم، اپیک گیمز استور و مایکروسافت استور) عرضه خواهد شد. این بازی برای دو سال انحصاری کنسولی پلی استیشن خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "دموی Forspoken برای پلی استیشن 5 منتشر شد؛ تیزر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی Forspoken برای پلی استیشن 5 منتشر شد؛ تیزر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید