بازی رایانه ای و کنسول بازی

از اولین بازی رومیزی مس افکت رونمایی شد

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، سری بازی های ویدیویی مس افکت اولین بازی رومیزی خود را به لطف شرکت Modiphius Entertainment دریافت خواهد نمود.

15 اسفند 1402

دموی Forspoken برای پلی استیشن 5 منتشر شد؛ تیزر آن را ببینید

در این چند سال اخیر و به خصوص در امسال شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) نشان داده است که علاقه زیادی به عرضه نسخه نمایشی یا همان دمو بازی های خود دارد. به همین دلیل، آن ها در حین مراسم گیم اواردز 2022، آن ها از عرضه نسخه دمو بازی اکشن نقش آفرینی Forspoken برای پلی استیشن...

21 آذر 1401

سی دی پراجکت: بازسازی ویچر 1 دنیا باز خواهد بود

استودیوی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی اعلام نموده است که بازسازی ویچر 1 به صورت دنیا باز توسعه داده خواهد شد.

16 آذر 1401

داستان های نگهبان یک نقش آفرینی همه چیز تمام موبایلی است (بازی موبایل هفته)

عناوین نقش آفرینی هواداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارند. بسیاری از بازی ها نیز در این سبک ساخته می شوند. از معروف ترین عناوین این سبک می توان به مجموعه الدر اسکرولز (Elder Scrolls) اشاره نمود. به طور کلی عناوین نقش آفرینی سابقه زیادی داشته و در حال حاضر بیشتر...

29 تیر 1401

بازی Zenless Zone Zero از سازنده گنشین ایمپکت معرفی گردید؛ تریلر آن را ببینید

استودیو miHoYo، سازنده بازی گنشین ایمپکت، یک بازی اکشن نقش آفرینی نو را با نام Zenless Zone Zero معرفی کرد. این اثر یک فانتزی شهری پسا آخرالزمانی است که در آن شما در نقش یکی از معدود بازماندگان که در آخرین کلان شهر این جهان - نیو اریدو - سرگردان شده اند، بازی می کنید.

10 تیر 1401