رئیس دانشگاه آزاد همدان با مدیرکل نو حفاظت از محیط زیست استان ملاقات کرد

به گزارش وبلاگ شریان، ملاقات رئیس دانشگاه آزاد همدان با مدیرکل نو حفاظت از محیط زیست این استان برگزار و در آن بر تعامل این دو نهاد علمی و اجرایی در توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست تأکید شد.

رئیس دانشگاه آزاد همدان با مدیرکل نو حفاظت از محیط زیست استان ملاقات کرد

به گزارش گروه استان های وبلاگ شریان، ابوالفضل یداللهی، رئیس دانشگاه آزاد همدان در ملاقات با مریم محمدی، مدیرکل تازه حفاظت از محیط زیست این استان گفت: دانشگاه آزاد درصدد اجرای برنامه های علمی و آموزشی موثر برای توسعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست استان همدان است.

یداللهی با اشاره به زیرساخت مناسب و استادان مبرز دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حوزه محیط زیست مطرح نمود: باید با استفاده از ظرفیت های مناسب دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری و هم افزایی حداکثری با اداره کل محیط زیست استان همدان را در دستور کار قرار دهیم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان هم حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی را موجب دلگرمی و تقویت روحیه تفاهم و هم افزایی دانست و مطرح نمود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست از استادان سرآمد جهانی بهره می برد و می توان در حوزه های آموزشی و پژوهشی با تعریف پروژه های مشترک از این ظرفیت مهم بهره برداری کرد.

سیده مریم محمدی به اهداف و مأموریت های سازمان محیط زیست اشاره و تبیین کرد: عمده مأموریت سازمان محیط زیست آموزشی و پژوهشی است و با وجود فعالیت های مناسب در حوزه آموزشی همچنان در نشر و اشاعه فرهنگ محیط زیست کاستی های بسیار مشاهده می گردد.

وی یادآور شد: اکنون بخشی از مردم جامعه با ماهیت و سازوکار فعالیت های محیط زیست آشنایی ندارند و با استفاده از ظرفیت های استادان دانشگاه می توان موضوعات زیست محیطی و اولویت ها و اهداف را به خوبی برای جامعه تبیین کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس دانشگاه آزاد همدان با مدیرکل نو حفاظت از محیط زیست استان ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس دانشگاه آزاد همدان با مدیرکل نو حفاظت از محیط زیست استان ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید