رشد وال استریت با آغاز فصل گزارش عایدی شرکت ها

به گزارش وبلاگ شریان، خبرنگاران - وال استریت بعد از روز های کاهشی پی در پی توانست روز سبز رنگی را رقم بزند.

رشد وال استریت با آغاز فصل گزارش عایدی شرکت ها

به گزارش وبلاگ شریان ، وال استریت بعد از آنالیز داده های تورمی و احتمال رسیدن تورم به نقطه اوج خود ، به استقبال گزارش قصلی در آمد شرکت ها رفت. بعلاوه کاهش بازدهی اوراق خزانه داری ایالات متحده به بازار یاری کرد تا هر سه شاخص عمده سهام ایالات متحده رشد نمایند.

دیوید کارتر، مدیر عامل Wealthspire Advisors در نیویورک، گفت: بازده اوراق قرضه ممکن است عوامل صعودی را پشی خور نموده باشند و حالا در حال کاهش هستند.

JPMorgan Chase & Co (NYSE:JPM) فصل سود سه ماهه اول را با شروع نامطلوب شروع کرد و افت 42 درصدی سود سه ماهه را گزارش کرد. نتایج ضعیف از بزرگترین وام دهنده ایالات متحده، سهام آن را 3.2٪ کاهش داد.

از سوی دیگر، نتایج دلتا ایر لاین (NYSE:DAL) انتظارات را شکست داد و به علت تقاضای تاریخی بالا پیش بینی سود مناسبی را گزارش داد و بیش از 6.2 درصد رشد کرد. شاخص کل خطوط هوایی

6.8 درصد رشد کرد.

کارتر اضافه کرد: خیلی خوب است که تقاضا تا این حد قوی است. با این حال، تورم را بالاتر می برد، که فدرال رزرو را مجبور می نماید به افزایش نرخ ها ادامه دهد و در نتیجه بازار سهام ضعیف تر گردد.

تقاضای قوی بعلاوه شاخص قیمت تولیدنماینده وزارت کار را به نرخ رشد سالانه 11.2 درصدی سوق داد که داغ ترین آمار سالانه از زمان شروع پیگیری داده های سالانه به وسیله وزارت کار در سال 2010 است.

میانگین صنعتی داوجونز با 344.23 واحد یا 1.01 درصد افزایش به 34564.59 واحد رسید، S&P 500 با 49.14 واحد یا 1.12 درصد افزایش به 4446.59 واحد رسید و نزدک کامپوزیت با 272.01، 272.02، 30.6 درصد یا .34 درصد افزایش یافت.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "رشد وال استریت با آغاز فصل گزارش عایدی شرکت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد وال استریت با آغاز فصل گزارش عایدی شرکت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید