سول وارز یک نقش آفرینی نوبتی عالی پیکسل آرتی است (بازی موبایل هفته)

به گزارش وبلاگ شریان، پلتفرم موبایل پرطرفدارترین پلتفرم گیمینگ است. به همین علت بازی های زیادی برای این پلتفرم وجود دارند. با گذشت زمان نیز تعداد این عناوین بیشتر و بیشتر می گردد. نکته مهم در خصوص پلتفرم موبایل این است که در دست بیشتر افراد جامعه است. اگر سازندگان بازی خود را بهینه طراحی نمایند حتی موبایل های پایین رده نیز قادر به اجرای آن بوده و افراد زیادی به آن دسترسی خواهند داشت.

سول وارز یک نقش آفرینی نوبتی عالی پیکسل آرتی است (بازی موبایل هفته)

زمانی که بحث در خصوص بازی های سبک می گردد، عناوین دو بعدی با هنر پیکسلی (Pixel Art) مطرح می شوند. این بازی ها با طراحی ساده ای که داشته حجم زیادی را اشغال نمی نمایند. از طرفی به علت اینکه از لحاظ گرافیکی نیز پیچیدگی خاصی ندارند، روی بیشتر دستگاه ها قابل اجرا هستند. به همین علت عناوین زیادی در سبک دو بعدی با هنر پیکسلی وجود دارند. یکی از بازی های بسیار خوب در این سبک سولوارز (Soulvars) است.

معرفی بازی سولوارز

بازی سولوارز یکی از عناوین بسیار خوب در سبک نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) است. از طرفی با جلوه های بصری پیکسل گونه بسیار سبک بوده و بیشتر افراد می توانند آن را تجربه نمایند. سولوارز حس عناوین نقش آفرینی قدیمی را به شما القا خواهد نمود. حالت نوستالژی ای که در این بازی وجود دارد، اگر گیمر قدیمی باشید، شما را به دوران کودکی خواهد برد. از طرفی برای گیمرهای تازه نیز جالب خواهد بود.

سولوارز در آینده جریان دارد. جایی که روح های انسان ها می توانند به محتوای الکترونیکی تبدیل شده و ذخیره شوند. شما در نقش یاکومو (Yakumo) بازی خواهید کرد. او برای یک شرکت به نام DDO کار می نماید. بازی در اصل در زمان ژاپنی طراحی شده و به زبان انگلیسی ترجمه شده است. به همین علت امکان دارد که مواردی در آن مشکل داشته باشد. با اینحال دنبال کردن آن چندان سخت نیست.

سولوارز به طور کامل در حالت پرتره (Portrait) واقع شده است. طراحی بصری بازی بسیار زیبا بوده و یکی از نقاط قوت آن است. انیمیشن های این بازی بسیار روان و خوب بوده و همینطور اینکه کاراکترها نیز زیبا ساخته شده اند. با وجود اینکه سولوارز حس یک بازی قدیمی را به شما می دهد، از لحاظ طراحی کلی بسیار مدرن بوده و شما را خسته نخواهد نمود. یکی از نکات مثبت این بازی آهنگ آن بوده که شما را ترغیب می نماید تا از هدست بهره ببرید.

سیستم مبارزه در سولوارز بسیار عمیق و کامل است. شما کنترل 3 کاراکتر مختلف را در دست دارید. همین باعث می گردد تا بازی به حد خوبی پیچیده گردد. هر کدام از این کاراکترها قابلیت خاص خود را داشته و در مبارزات نقش به خصوصی دارند. از طرفی حرکات هر کاراکتر بازی نیز با یکدیگر تفاوت داشته و شما باید از تمامی این حرکات بهره ببرید تا در مبارزات پیروز شوید. همینطور اینکه در سولوارز حرکات ترکیبی نیز وجود دارند. همین باعث می گردد تا مبارزات بسیار متنوع و دقیق باشند.

این مکانیک خاص باعث می گردد تا شما دائماً به فکر تغییر استراتژی خود باشید. در دشمن دارای قابلیت های خاص خود است و شما باید کوشش کنید تا با آن سازگار شوید. نکته مثبت در دشمنان وجود نقطه ضعف است. تنها با کمی دقت شما می توانید این نقطه ضعف را شناسایی نموده و از آن برای نابودی دشمنتان بهره ببرید.

بازی چندان سنگین نیست، پس نباید انتظار یک دنیای گسترده از آن داشته باشید. با اینحال قسمت هایی در آن وجود دارند که شما می توانید در شهر گشته و موارد خاصی را پیدا کنید. این بخش از سولوارز را نمی توان نقطه قوت آن دانست ولی همین که وجود دارد باعث می گردد تا این بازی از حال یکنواختی خارج گردد.

سولوارز به وسیله افراد کمی ساخته شده و یک بازی ایندی است. همین باعث می گردد تا عشق زیادی در ساخت آن وجود داشته باشد. شما نیز این حس را در تک تک قسمت های آن احساس خواهید کرد. با وجود اینکه عناوین بسیار زیادی در سبک نقش آفرینی و هر پیکسلی روی موبایل وجود دارند، سولوارز یکی از برترین موارد است. این بازی شما را ساعت ها درگیر نموده و باعث خواهد شد تا در اوقات فراغت خود از آن لذت ببرید.

نام لاتین بازی: Hitman Sniper: The Shadows

تهیه نماینده: ginolabo

سازنده: ginolabo

سال انتشار: 2022

پلتفرم ها: اندروید / آی اواس / کامپیوتر

منبع: دیجیکالا مگ

به "سول وارز یک نقش آفرینی نوبتی عالی پیکسل آرتی است (بازی موبایل هفته)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سول وارز یک نقش آفرینی نوبتی عالی پیکسل آرتی است (بازی موبایل هفته)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید