فرهاد مجیدی امارات را به هم ریخته است!

به گزارش وبلاگ شریان، خبرنگاران: فرهاد مجیدی دوباره تبدیل به چهره خبرسازی شده است. او که فصل گذشته پیروز شد به ناکامی استقلال در لیگ برتر ایران انتها داده و بعد از 9 فصل آبی های تهرانی را به عنوان قهرمانی در لیگ برتر برساند، در ابتدای این فصل در تصمیمی غیرمنتظره راهی لیگ امارات شد.

فرهاد مجیدی امارات را به هم ریخته است!

به گزارش وبلاگ شریان، شاید به غیر از خروج ناگهانی فرهاد از استقلال، انتخاب تیم مقصد هم عجیب و غریب بود: اتحاد کلباء. او به تیمی در لیگ امارات رفته که در زمره تیم های میانه تا ضعیف این لیگ محسوب می گردد. با این حال از زمانی که فرهاد مجیدی به امارات رفته فضای فوتبال این کشور را تحت تاثیر قرار داده است. از لحاظ مجازی حضور فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء باعث جذب مخاطبان بسیار بیشتری شده است. از سوی دیگر توجه رسانه ای نسبت به این باشگاه هم افزایش پیدا نموده که همین مورد به علت حضور فرهاد مجیدی است.

ستاره سابق استقلال با جذب بازیکنان نامی هم به فرایند هیجانی کردن باشگاه اماراتی ادامه داده و این روز ها هم با کسب نتایج قابل قبول در اردوی اتریش توانسته نامش را بیش از هر زمان دیگری مطرح کند. کار هایی که مجیدی در عرض چند هفته در این باشگاه به نسبت گمنام انجام داده چنان سروصدا به پا نموده که حالا فوتبال امارات را به هم ریخته است. در این بین چیزی باقی نمی ماند مگر آغاز این لیگ و کسب نتایج رسمی تیم فرهاد مجیدی.

منبع: فرارو

به "فرهاد مجیدی امارات را به هم ریخته است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی امارات را به هم ریخته است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید