وطن پرست: همه ارکان والیبال باید از تیم ملی حمایت نمایند، غفور و موسوی می توانند چند سال دیگر در تیم ملی باشند

به گزارش وبلاگ شریان، پیشکسوت والیبال ایران گفت: همه ارکان والیبال و فدراسیون باید از کادر فنی ایرانی و بازیکنان جوان ایران، حمایت نمایند.

وطن پرست: همه ارکان والیبال باید از تیم ملی حمایت نمایند، غفور و موسوی می توانند چند سال دیگر در تیم ملی باشند

ابراهیم وطن پرست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ شریان در خصوص قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: باید به جامعه والیبال کشور به خاطر این قهرمانی که با تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان به دست آمد، تبریک گفت. تیم ایران توانست ژاپن را با اقتدار شکست دهد و قهرمان گردد.

پیشکسوت والیبال ایران ادامه داد: عوامل مختلفی در قهرمانی تیم ملی والیبال، دخیل بودند. تیم ایران با بازیکنانی جوان، بانشاط و باانگیزه که آمادگی ذهنی و جسمی بالایی داشتند، نتیجه قاطعی مقابل ژاپن در فینال به دست آوردند و تنها با یک ست باخته در کل تورنمنت، قهرمان شدند.

سرمربی پیشین تیم پگاه ارومیه گفت: تیم ملی تیران در غیاب ستاره های نامدار خود، سعید معروف، محمد موسوی و امیر غفور در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان رفت و جوانان باانگیزه این تیم توانستند جای خالی آنها را به خوبی پر نمایند. بعد از ناکامی در لیگ ملت ها و المپیک، لازم بود که تیم ملی، نتیجه مطلوبی کسب کند و این نتیجه با قهرمانی در آسیا به دست آمد.

وطن پرست در خصوص ادامه حضور کادر فنی ایرانی در تیم ملی توضیح داد: همواره در ورزش، ریسک وجود دارد. فدراسیون والیبال بعد از اینکه در چند سال اخیر با مربیان عظیم خارجی، نتایج خوبی نگرفته بود، ریسک کرد و به سراغ گزینه داخلی رفت. بهروز عطایی در گام نخست، نتیجه خوبی برای تیم ملی کسب کرد و ریسک فدراسیون، جواب داد. برای ادامه کار، همه ارکان والیبال و فدراسیون باید از کادر فنی ایرانی و بازیکنان جوان ایران، حمایت نمایند. نتیجه این حمایت همه جانبه، اعتماد به نفس سرمربی و نتایج بهتر تیم ملی خواهد بود.

او درباره استفاده مجدد از ستاره های حرفه ای تیم ملی گفت: تیم ایتالیا با بازیکنانی جوان در لیگ ملت ها شرکت کرد و با سرمربی تازه و همان تیم جوان، قهرمان اروپا شد. باید به جوان ها فرصت داد تا در مسابقات مختلف، تجربه کسب نمایند اما المپیک و مسابقات قهرمانی دنیا، جای تجربه اندوزی نیست. در مسابقات عظیمی مثل المپیک و قهرمانی دنیا، هر بازیکنی که آماده باشد، بدون در نظر گرفتن سن و سال و نام باید به تیم ملی دعوت گردد. به نظر من، غفور و موسوی می توانند چند سال دیگر برای تیم ملی بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "وطن پرست: همه ارکان والیبال باید از تیم ملی حمایت نمایند، غفور و موسوی می توانند چند سال دیگر در تیم ملی باشند" امتیاز دهید

1 کاربر به "وطن پرست: همه ارکان والیبال باید از تیم ملی حمایت نمایند، غفور و موسوی می توانند چند سال دیگر در تیم ملی باشند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وطن پرست: همه ارکان والیبال باید از تیم ملی حمایت نمایند، غفور و موسوی می توانند چند سال دیگر در تیم ملی باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید