سلسائو آماده آتش بازی مقابل ببرهای آسیا ، نیمار امشب بازی می نماید؟

به گزارش وبلاگ شریان، برزیل و کره جنوبی برگزارکننده ششمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام جهانی 2022 قطر هستند.

سلسائو آماده آتش بازی مقابل ببرهای آسیا ، نیمار امشب بازی می نماید؟

به گزارش وبلاگ شریان، این هشتمین بازی برزیل و کره جنوبی محسوب می گردد. در 7 بازی قبلی، 6 بار سلسائو برنده بوده و یک بار کره ای پیروز شده اند. نکته اینکه، برزیل و کره جنوبی تا به امروز در جام جهانی مقابل هم به میدان نرفته اند.

آخرین بازی دو تیم حدود 6 ماه پیش و در قالب رقابتی محبت آمیز برگزار گردید که برزیلی ها آن بازی را 5 بر یک برده بودند.

کره جنوبی پس از فزونی مقابل سلسائوی اروپا و صعود به عنوان تیم دوم گروه H حالا باید با سلسائوی اصلی بازی کند که در بازی قبلی با تیم ذخیره هایش به میدان آمد و یک بر صفر به کامرون باخت، اما اکنون آماده آتش بازی است.

در ترکیب برزیل اسامی بازیکنان زیادی به عنوان مصدوم دیده می گردد که ممکن است به بازی امشب نرسند. در حالی که صحبت های فراوانی در مورد بودن یا نبودن نیمار در مسابقه امشب مطرح است، الکس ساندرو، دانیلو، الکس تلس و گابریل ژسوس هم در لیست بلندبالای مصدومان برزیل حضور دارند.

در مورد نیمار تصمیم قاطعی اتخاذ نشده است و همه چیز فعلا در حد حرف است. اینکه او از ابتدا به میدان برود یا اینکه روی نیمکت بنشیند تا در موقع احتیاج در بازی حضور پیدا کند، بسته به نظر تیته سرمربی برزیل و کادر فنی اش دارد.

با این حال تیته تایید نموده است که ستاره تیمش دیروز در کنار سایر بازیکنان تمرین نموده و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، او می تواند برای سلسائو به میدان برود.

بازی دو تیم امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم 974 دوحه و با سوت کلمان تورپین از فرانسه شروع خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سلسائو آماده آتش بازی مقابل ببرهای آسیا ، نیمار امشب بازی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلسائو آماده آتش بازی مقابل ببرهای آسیا ، نیمار امشب بازی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید