چه خبر از آب و هوای قطر؟

به گزارش وبلاگ شریان، با وجود برگزاری جام جهانی در پاییز، آب و هوای قطر همچنان گرم است و دمای هوا در محدوده 31 درجه سانتی گراد واقع شده است.

چه خبر از آب و هوای قطر؟

تیم ملی فوتبال ایران دیروز (دوشنبه) تهران را به مقصد دوحه ترک کرد و امروز اردوی خود را در قطر برگزار کرد. شاگردان کارلوس کی روش از امروز تمرینات خود را با حضور لژیونر ها به منظور حضور قدرتمند در جام جهانی در این کشور برگزار کرده اند و شش روز دیگر نخستین دیدار خود را در قطر برگزار خواهند.

در حالی که دمای هوا در ایران و بسیاری از کشور های واقع در نیم کره شمالی رو به سردی گذاشته، هوا در قطر کاملا تابستانی است. دمای هوا در قطر در طول روز تا 31 درجه سانتی گراد و در طول شب به 24 درجه سانتی گراد می رسد. به این شرایط باید رطوبت و شرجی هوا را هم افزود که در طول روز تا حدود 40 درصد افزایش می یابد.

تجربیات شخصی کادر تیم ملی و اهالی رسانه در این کشور نشان می دهد در شرایط فعلی همچنان هوا برای ساکنان و مسافران حاضر در این کشور گرم است و در تمامی اماکن سرپوشیده و حتی در ورزشگاه ها از کولر و دستگاه های خنک کننده هوا استفاده می شود.

در واقع به علت همین شرایط بود که فیفا تصمیم به برگزاری جام جهانی در پاییز به جای بهار و تابستان گرفت، اما همچنان هوا برای این مقطع از سال گرم است.

منبع: فرارو

به "چه خبر از آب و هوای قطر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه خبر از آب و هوای قطر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید