قرار گرفتن هشت بیماری خاص در تعهد بیمه سلامت لرستان

به گزارش وبلاگ شریان، مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: هشت نوع بیماری خاص و سخت درمان برای نخستین بار در راستای کاهش پرداخت و جبران هزینه ها، در تعهد این سازمان نهاده شد.

قرار گرفتن هشت بیماری خاص در تعهد بیمه سلامت لرستان

شاهدخت فتحی بیرانوند اظهار کرد: برای نخستین بار در کشور صندوق بیماری های خاص و سخت درمان (صعب العلاج) با حمایت دولت در راستای کاهش پرداخت از جیب بیماران و جبران هزینه بعضی از بیماری ها راه اندازی شده است.

وی گفت: هشت نوع بیماری شامل سیستیک فیبروزیس، مولتیپل اسکلروزیس، اوتیسم، بال پروانه ای، موکوپلی ساکاریدوز، هموفیلی، دیالیز و تالاسمی در تعهد بیمه سلامت لرستان قرار گرفته است که مزایای صندوق بیماری های خاص و سخت درمان، مازاد بر تعهدات بیمه های پایه و تکمیلی می باشد.

وی بیان نمود: افرادی که دارای این بیماری ها هستند می توانند برای نشان دار شدن، با مراجعه به سامانه غیر حضوری شهروندی سازمان بیمه سلامت به آدرس www.bimehsalamatiranian.ir از حمایت های این بسته خدمتی شامل ویزیت، دارو، خدمات پاراکلینیک و توانبخشی، برخوردار شوند.

فتحی بیرانوند اضافه نمود: بعلاوه مقرر شده است 27 بسته خدمتی دیگر در تعهد بیمه سلامت قرار گیرد و پوشش هزینه های بقیه بیماری ها از جمله پیوند قلب و کلیه، بیماری های قلبی و عروقی و انواع سرطان ها به تدریج ابلاغ و اجرایی گردد.

یک میلیون و 63 هزار نفر در لرستان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وبلاگ شریان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قرار گرفتن هشت بیماری خاص در تعهد بیمه سلامت لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار گرفتن هشت بیماری خاص در تعهد بیمه سلامت لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید