مدل 2024 رنو 5 محبوب ایرانیان خودروی روز اروپا شد، فیلم

به گزارش وبلاگ شریان، تصاویر رسمی نسخه تولیدی رنو 5 تازه درست قبل از نمایش جهانی آن در نمایشگاه خودروی ژنو در تاریخ 26 فوریه، در تعدادی از کانال های رسانه های اجتماعی لو رفت. این خودروی دوباره متولد شده حرف های زیادی برای گفتن دارد و تهدیدی برای رقبا محسوب می گردد.

مدل 2024 رنو 5 محبوب ایرانیان خودروی روز اروپا شد، فیلم

به گزارش خبرگزاری وبلاگ شریان ، جزئیات کمی از این خودروی ساب کامپکت دوباره متولد شده به جای مانده است. نسل تازه رنو 5 اکنون آماده رقابت با مینی کوپر الکتریکی است.

تکرار فراوری رنو 5 تازه با الهام از برادر کانسپت خود که در سال 2021 رونمایی شد، صورت می گیرد. با این حال، چند تفاوت بین نسخه فراوریی و کانسپت وجود دارد. از جمله این موارد می توان به نشان کم رنگ تر رنو در جلو، آینه ها و دستگیره های درب معمولی و چراغ های اصلاح شده اشاره نمود.

یکی از ویژگی های برجسته در نمای بیرونی، یک نشانگر شارژ تازه است که روی کاپوت قرار گرفته و از ورودی هوای رنو 5 اصلی الهام گرفته است. با توجه به ماهیت الکتریکی این مدل تازه ساب کامپکت، طراحان رنو از این قسمت استفاده کردند. این پنل گرافیکی هر زمان که خودرو به شارژر متصل می گردد، روشن شده و اندازه شارژ فعلی را نشان می دهد. وقتی باتری به ظرفیت کامل رسید، نمایشگر LED شکل عدد 5 را به خود می گیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "مدل 2024 رنو 5 محبوب ایرانیان خودروی روز اروپا شد، فیلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل 2024 رنو 5 محبوب ایرانیان خودروی روز اروپا شد، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید