خودرو

مدل 2024 رنو 5 محبوب ایرانیان خودروی روز اروپا شد، فیلم

تصاویر رسمی نسخه تولیدی رنو 5 تازه درست قبل از نمایش جهانی آن در نمایشگاه خودروی ژنو در تاریخ 26 فوریه، در تعدادی از کانال های رسانه های اجتماعی لو رفت. این خودروی دوباره متولد شده حرف های زیادی برای گفتن دارد و تهدیدی برای رقبا محسوب می گردد.

8 اسفند 1402

میگ، 31؛ جنگنده ای که همه قوانین را زیر پا گذاشت!

میگ-31 شباهت بسیاری به میگ-25 دارد و تا حدی شرح می دهد که چرا ناتو هنگام اختصاص نام رمز خود به هواپیمای جانشین فاکس بَت، بخش فاکس را حفظ کرد.

15 دی 1402

قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!

نسل تازه هونگچی L 5 به تازگی رونمایی شده و لقب گران ترین و لوکس ترین خودروی چینی در دنیا را یدک می کشد.

5 اردیبهشت 1402

ال جی به اولین تأمین کننده قطعات خودرو با امنیت سایبری استاندارد تبدیل شد

ال جی به اولین تأمین کننده قطعات خودرو در دنیا تبدیل شد که توانسته استانداردهای دنیای ایمنی عملکردی و امنیت سایبری را برآورد کند و با اخذ این گواهینامه های استاندارد، همچنان به پیشگامی در توسعه نرم افزاری خودرو ادامه بدهد.

10 فروردین 1402

شکست بزرگ بی ام و با این طرح های ناامید کننده!

همه ما بی ام و را به عنوان برندی می شناختیم که طراحی بی نظیر و خاص آن زبانزد خاص و عام بود. اما در چند سال اخیر، محصولات بی ام و زیبایی خود را از دست داده اند و به مذاق هواداران بی ام و خوش نیامده است.

24 اسفند 1401

اینفوگرافیک ، جزئیات بهای پارک حاشیه ای و توقف در پارکینگ ها ، سواری، موتورسیکلت و وانت ها چقدر پول پارک می دهند؟

اعضای شورای شهر تهران در جریان آنالیز لایحه بودجه سال آینده، نرخ عوارض پارک حاشیه ای برای سال 1402 را مشخص کردند؛ لایحه ای که به تصویب شورا رسید، قرار است پارک حاشیه ای را در شهر ساماندهی کند و عایدی حاصل از آن برای توسعه حمل و نقل عمومی به کار گرفته گردد.

26 بهمن 1401

سایبرتراک نو تسلا همراه با تغییراتی عجیب، خیره کننده ترین بدعت یا بزرگ ترین شوخی ایلان ماسک؟

عکسی از جدیدترین خودروی سایبرتراک تسلا انتشار یافته که نشان می دهد تغییرات قابل توجهی در ظاهر این خودروی تمام برقی نسبت به مدل های قبلی انجام گرفته است.

24 بهمن 1401

ماشین خاص بی ام و با قابلیتی که فقط در فیلم ها دیده ایم ، عکس

گجت نیوز نوشت: شرکت BMW با مدل iX Flow توانست آنچه در فیلم های جاسوسی دیده بودیم را به دنیای واقعیت بیاورد. این خودروی الکتریکی به فناوری E Ink با نمایشگر خمیده مجهز شده است و کاربر این امکان را دارد تا بخش های مختلف پنل را به صورت مستقل کنترل کند.

3 آذر 1401

عکس ، ون های گشت ارشاد دوباره به شهرها برگشتند؟

در روزهای اخیر چند حساب کاربری در فضای مجازی با انتشار تصاویری از یک خودروی ون متعلق به پلیس، از بازگشت ون های گشت های امنیت اخلاقی به سطح شهر خبر دادند.

26 مهر 1401

اعلام هشدار زرد؛ فعالیت سامانه بارشی در استان سمنان

مدیرکل هواشناسی استان سمنان درباره بارش های پراکنده، رگبار و رعد و برق در خاتمه هفته هشدار زرد خاطرنشان کرد.

27 شهریور 1401

29 حقیقت عجیب و غریب راجع به گیاهان اطراف مان!

گیاهان مرموز تر، باهوش تر و پیشرفته تر از چیزی هستند که ما خیال می کنیم. گیاهان کارهای عجیبی انجام می دهند که مخ آدم سوت می کشد، تازه آنها همه این کارها را بدون یاری کامپیوتر و ماشین انجام می دهند!

19 مرداد 1401

با شماری از معروف ترین وسایل حمل و نقل در ایران قدیم آشنا شویم

در دنیای امروز، وسایل نقلیه متنوعی وجود دارند که کار حمل و نقل و جابجایی انسانها را آسان کرده اند و مردم به راحتی از آنها بهره می برند. ولی، اینجا این سوال پیش می آید که اگر روزی این وسایل نباشند، زندگی چگونه خواهد شد و در زمانهای گذشته که ماشین ها نبودند،...

15 مرداد 1401

بوم گردی چیست و چه اهدافی دارد؟

در این مقاله شما را با مفهوم بوم گردی یا اکوتوریسم، علت احتیاج ما به بوم گردی، مفهوم سبزشویی و اهداف بوم گردی آشنا خواهیم کرد.

14 مرداد 1401

جاهای دیدنی جزیره بالی که به جزیره خدایان معروف است

جزیره بالی کجاست؟بالی واقع در اندونزی دارای پهنایی 95 مایلی (هر مایل 1.6 کیلومتر است) در اقیانوس هند است و تنها 2 مایل با شرق جزیره جاوه فاصله دارد. بالی در غربی ترین ضلع جزایر سوندای کوچک قرار گرفته است. این جزایر شامل لومبوک، فلورز، تیمور و… هستند. نزدیک...

13 مرداد 1401

فصل به فصل با جاذبه بی نظیر طبیعت در ایران و دنیا

جاذبه های بهاری چشم نوازبهار فصل تغییر و دگرگونی در جهانست. در این فصل تمام طبیعت از رنگ های سفید و خاکستری به رنگ های شاد و زیبا تبدیل می شوند. در بهار طبیعت آنقدر مجذوب کننده می گردد که مردم ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را در این زیبایی ها بگذرانند. با...

11 مرداد 1401

مهارت های تراشکار ، هر آنچه که یک تراشکار باید بداند

تراشکارها وظیفه فراوری قطعات فلزی و مونتاژ آنها برای ساخت ابزار، ماشین آلات صنعتی و اجزای ماشین را بر عهده دارند. آنها مشخصات مونتاژ را مطالعه می نمایند تا کارآمدترین ترتیب فرآیندهای موردنیاز برای پروژه های خاص را انجام دهند. اما مهارت های یک تراشکار...

9 مرداد 1401

اتوبوس هواداری از کجا آمد؟

بازی دیروز استقلال و پرسپولیس آن قدر بی حال و بی رمق بود که کمتر کسی درمورد خود آن بازی حرف می زند، اما یکی از حواشی دو تیم که به ما ربط پیدا می نماید، وسایل نقلیه ای است که تیم ها را به استادیوم می آورد. اکنون چند سالی می گردد که بیشتر تیم های جهان از اتوبوس...

8 مرداد 1401

تنش با شماره 8!

ب ام و سری 8 در سال 2018 و در قالب مدل های کوپه، کانورتیبل (کروک) و گرن کوپه به بازار عرضه شد و حال این خودروساز آلمانی با رسیدن این مدل به اواسط عمر خود، از نسخه فیس لیفت آن رونمایی کرد. از آنجایی که مدل های کوپه، کانورتیبل و گرن کوپه سری 8، به روزرسانی های...

7 مرداد 1401

ایلان ماسک بیت کوین را غافلگیر کرد

گزارش عایدی شرکت تسلا در سه ماهه دوم سال 2022 نشان می دهد که 75 درصد از سهام بیت کوین این شرکت به ارزش تقریبا 936 میلیون دلار فروش رفته است.

6 مرداد 1401

مونترالی ها عید پاک چه خدمات شهری دریافت می نمایند؟

در این گزارش خبرنگاران به نقل از گلوبال نیوز، خدمات قابل دسترسی در مونترال در تعطیلات پیش رو معرفی خواهد شد:

30 تیر 1401
تعداد: (84)