تنش با شماره 8!

به گزارش وبلاگ شریان، ب ام و سری 8 در سال 2018 و در قالب مدل های کوپه، کانورتیبل (کروک) و گرن کوپه به بازار عرضه شد و حال این خودروساز آلمانی با رسیدن این مدل به اواسط عمر خود، از نسخه فیس لیفت آن رونمایی کرد. از آنجایی که مدل های کوپه، کانورتیبل و گرن کوپه سری 8، به روزرسانی های ملایمی را در نمای بیرونی و فضای داخلی کابین تجربه نموده اند، بنابراین نباید انتظار تغییرات گسترده ای را داشت، چراکه ب ام و تنها به توسعه بعضی جزئیات بسنده نموده است. بیش از هر زمان دیگری، خودروهای اسپرت لوکس سری 8 ب ام و، تجسم اشتیاق این برند در ارائه عملکردی الهام بخش و استایلی منحصربه فرد هستند.

تنش با شماره 8!

در بخش جلویی، بازطرحی دماغه، ظاهر بیرونی را پویا و زیباتر نموده است که مهمترین علت و ویژگی این نما را می توان در جلوپنجره های تازه Iconic Glow جستجو کرد، چرا که همانطور از نام آن پیداست، این جلوپنجره ها برای ایجاد یک تصویر نمادین از نمای جلو سری 8، روشن می شوند.

نمای جلوی ب ام و سری 8 مدل 2023

نمای عقب ب ام و سری 8 مدل 2023

نمای عقب ب ام و سری 8 مدل 2023

نمای جانبی ب ام و سری 8 مدل 2023

قبلی 1 از 4 بعدی

از دیگر تغییرات محدود ظاهری که در فیس لیفت سری 8 ب ام و رخ داده است نیز می توان به ورودی های هوای سپر اصلاح شده، رینگ های به روزشده و 5 پالت رنگی تازه اشاره نمود، اما بد نیست بدانید که علاوه بر این موارد، در مدل های سری M نیز بعضی به روزرسانی ها مانند آینه های جانبی M، جلوپنجره های کربنی و تهاجمی تر، کالیبرهای ترمز مشکی و چراغ های جلو Shadow line با گرافیک تیره تر نیز ارائه می گردد.

در داخل کابین، نیز اندازه تغییرات نسبت به نمای بیرونی بسیار جزئی تر بوده و تنها به تغییر ابعاد سیستم اطلاعات و تفریح از 10/2 اینچ به 12/3 اینچ محدود شده است.

مدل های M نیز، امکاناتی مانند جایگاه های M Carbon با قابلیت تنظیم سیستم گرمایش، نشان های نورانی M8 بر روی پشت سری و نیز چرم الکانترا بر روی پنل داشبورد و رودری ها را دریافت خواهند کرد. با این حال، در بخش پیشرانه و قوای محرکه، گزینه های متنوعی برای انتخاب و البته ارائه تجربه یک عملکرد دینامیکی منحصربه فرد وجود دارد. اولین گزینه یک پیشرانه سه لیتری 6 سیلندر دیزلی است که قدرتی معادل 340 اسب بخار را به همراه فناوری هیبرید ملایم 48 ولتی فراوری می نماید.

نمای داخلی ب ام و سری 8 مدل 2023

نمای داخلی ب ام و سری 8 مدل 2023

نمای داخلی ب ام و سری 8 مدل 2023

قبلی 1 از 3 بعدی

دومین گزینه نیز یک موتور سه لیتری 6 سیلندر بنزینی است که قدرت 333 اسب بخاری را به چرخ های عقب و یا هر چهار چرخ منتقل می نماید. اما آخرین و قوی ترین پیشرانه عرضه شده در نسخه استاندارد سری 8، یک موتور 4/4 لیتری V8 است که قدرتی معادل 530 اسب بخار را به چهار چرخ منتقل می نماید. نسخه پرفورمنس و عملکرد بالا M8 نیز، مجهز به یک موتور 4/4 لیتری V8 توئین توربو است که قدرتی بین 617 تا 625 اسب بخار و گشتاوری 749 نیوتن متری را به وسیله یک گیربکس 8 سرعت به چهارچرخ منتقل می نماید.

فراوری نسخه فیس لیفت ب ام و سری 8 از ماه مارس سال جاری در استان متحده شروع می گردد و با قیمت پایه 85000 دلار برای مدل های کوپه و گرن کوپه و 94400 دلار برای مدل کانورتیبل عرضه خواهد شد.

خرید و فروش و انواع قیمت ب ام و

منبع: بلاگ دیوار

به "تنش با شماره 8!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنش با شماره 8!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید