واکنش خواهر رونالدو: رفت تا تاریخ سازی کند

به گزارش وبلاگ شریان، کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، معتقد است که او برای تاریخ سازی دوباره راهی النصر شده است.

واکنش خواهر رونالدو: رفت تا تاریخ سازی کند

به گزارش ورزش سه، برآورد ها درباره انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان از مدتی قبل آغاز شده بود و در نهایت این شایعات به واقعیت تبدیل شد و این بازیکن شب گذشته به صورت رسمی با این باشگاه قرارداد بست.

این ستاره پرتغالی قرار است سالانه 200 میلیون یورو دستمزد از این باشگاه دریافت کرد و رکورد بالاترین دستمزد تاریخ فوتبال را نیز شکست تا پس از جدایی از منچستریونایتد حالا تجربه بازی در خاورمیانه را داشته باشد.

این اتفاق واکنش بسیاری را به همراه داشت و تعداد زیادی از فوتبال دوستان از این که رونالدو در سال های انتهای فوتبالش نتوانست در اروپا بماند ابراز ناراحتی کردند، اما به نظر نمی رسد که خواهر این بازیکن حس مشابهی داشته باشد.

کاتیا آویرو که به اظهارات جنجالی درباره برادرش معروف است با انتشار تصویر او که پیراهن النصر را در دست داشت در اینستاگرامش نوشت: تو افتخار زندگی من هستی... رفتی تا یک بار دیگر تاریخ سازی کنی.

تصمیم رونالدو برای امضای قرارداد با النصر به معنای انتها یافتن حضور او در سطح اول فوتبال دنیاست، اتفاقی که از نظر بسیاری دردناک است و تصمیمات اشتباه خود این بازیکن باعث شد که حالا مجبور به دوری از لیگ قهرمانان اروپا باشد.

قرارداد این بازیکن با النصر تا سال 2025 است و تعیین نیست که آیا پس از آن نیز به عنوان سفیر عربستان به کارش ادامه خواهد داد یا خیر.

منبع: فرارو

به "واکنش خواهر رونالدو: رفت تا تاریخ سازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش خواهر رونالدو: رفت تا تاریخ سازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید