پیشنهاد روزنامه پرتیراژ اسپانیایی برای سفر به ایران

به گزارش وبلاگ شریان، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، پیشنهاد روزنامه پرتیراژ اسپانیایی برای سفر به ایران بچشم می خورد.

پیشنهاد روزنامه پرتیراژ اسپانیایی برای سفر به ایران

داستان چیست؟

روزنامه La Vanguardia چاپ اسپانیا برای زمانیکه پاندمی کرونا اجازه سفر دهد، مقاصدی را پیشنهاد نموده و برای تهیه این فهرست جذاب، سراغ افرادی رفته که به شیوه مارکوپولو زندگی نموده یا به 193 کشور سفر نموده اند و ره آورد آنها را به اشتراک گذاشته است.

خورخه سانچز یکی از سه اسپانیایی جهانگرد است که به پنج قاره و 193 کشور سفر نموده و از بین آنها ایران، تاج محل هند، کامچاتکا در روسیه و اورشلیم را انتخابهای فوق العاده ای برای سفر دانسته است. او می گوید: ایران کشوری فوق العاده، با تاریخی چند هزاره ساله و دوست داشتنی ترین و صادق ترین مردم دنیاست.

سانچز 49 سال است که جهانگردی می نماید و سومالی آخرین کشوری بود که پیش از شیوع ویروس کرونا به آن سفر کرد.

La Vanguardia، چهارمین روزنامه پرتیراژ اسپانیا است که با توجه به تجربیات دو جهانگرد دیگر که شیوه مشابهی با خورخه سانچز در سفر دارند، مکانهای جذاب دیگری که بیشترین اثرگذاری را در جهانگردان داشته اند، برای زمانیکه پاندومی کرونا اجازه سفر بدهد، پیشنهاد نموده است. اغلب کشورهایی که این سه ماجراجو نام برده اند، به ندرت در فهرست مکانهای جذاب جهانگردی یا مقاصد رایج سفر قرار دارند. مثل، صنعا که با وجود درگیری و جنگ، مواجهه ای فوق العاده برای این جهانگردان بوده یا کنگو کشوری با تحولات گسترده سیاسی و اتیوپی با باستانی ترین قبیله های انسانی و حتی چاپخانه ای در شهر متروکه و بربرنشین گادامس در وسط کویر لیبی.

تانزانیا، مغولستان، واحه ها در تونس و الجزایر و ساراریوو، بولیوی، فلورانس و استراسبورگ، آلاسکا و قطب جنوب نیز از دیگر مقاصد پیشنهادی برای سفر بوده است.

شیوع ویروس کرونا ماجراجویی های بیشتر جهانگردان را متوقف نموده و آنها را یکجانشین نموده است. از سویی، بیشتر کشورها هنوز تصمیم قاطعی برای بازگشایی مرزها به روی جهانگردان بین المللی نگرفته یا تدابیر سختگیرانه ای را در پذیرش اتباع خارجی به اجرا گذاشته اند.

منبع: همگردی

به "پیشنهاد روزنامه پرتیراژ اسپانیایی برای سفر به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد روزنامه پرتیراژ اسپانیایی برای سفر به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید