کویر مرنجاب تحت پوشش شبکه تلفن همراه نهاده شد

به گزارش وبلاگ شریان، وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرام شخصی خود از تکمیل پوشش آنتن دهی شبکه تلفن همراه در کویر مرنجاب برای نجات جان گردشگران اطلاع داد.

کویر مرنجاب تحت پوشش شبکه تلفن همراه نهاده شد

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در صفحه اینستاگرامش درباره کامل شدن پوشش آنتن دهی تلفن همراه در منطقه مرنجاب در کاشان اطلاع داد.

اینجا پشت بام کاروانسرای مرنجاب است. کاروانسرایی در عمق کویر، با آسمان و شبهایی بی نهایت زیبا و دوست داشتنی و مکانی بکر برای توریستی.

متاسفانه هر از چندی خبری از گم کردن راستا و مفقود شدن گروه های توریستی در مرنجاب می شنیدیم. چندی پیش مردم آران و بیدگل، از وزارت ارتباطات خواستند تا با ایجاد پوشش تلفن همراه، منجی جان توریستان باشد.

دستور آن ها اجرا شد و بالاخره مرنجاب هم تحت پوشش شبکه تلفن همراه نهاده شد.

پیشنهاد می کنم از زیبایی های کاشان به ویژه در این فصل گلابگیری تماشا کنید و حتما سری هم به #مرنجاب بزنید.

#دسترسی همگانی

اسماعیل بایبوردی، فرماندار آران و بیدگل نیز در حاشیه بهره برداری از دومین آنتن بی تی اس کویر مرنجاب اشاره نمود که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر سال گذشته خود به آران و بیدگل، بر تکمیل و تقویت پوشش آنتن دهی تلفن های همراه در مرنجاب تاکید نموده بود و این موضوع ازطرف دستگاه های مربوطه پیگیری شد.

بایبوردی از اختصاص 12 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی برای انجام این طرح اطلاع داد و در ادادمه یادآور شد:

گم شدن ده ها توریست و جانباختن سه نفر در کویر مرنجاب به دلیل مشکل آنتن دهی و دسترسی نداشتن به موقعیت گمشدگان را در سال های گذشته شاهد بودیم که امید می رود با بهره برداری و تقویت آنتن دهی در این منطقه، دیگر شاهد حادثه های ناگواری از این دست نباشیم.

به گفته وی، شهرستان آران و بیدگل به عنوان منطقه ای توریست-پایه در کشور مطرح است و باید زیرساخت های مورد احتیاج برای بهره مندی علاقه مندان از ظرفیت های این شهرستان بیش از پیش فراهم گردد.

منطقه نمونه توریستی کویر مرنجاب از زیباترین و بکرترین کویرهای کشور است که از ظرفیت هایی مانند کویرنوردی، آفرود، موتورسواری، سافاری، شترسواری و اسکی روی شن و ماسه در آن امکان پذیر است.

برای سفر به کویر مرنجاب می توانید از تور بهره ببرید. ما در وبلاگ شریان به شما یاری می کنیم بتوانید مقرون به صرفه ترین تورهای کویر مرنجاب را با جستجوی ساده، مقایسه قیمت و امکانات تورها پیدا و سفرتان را به راحتی برنامه ریزی کنید.

منبع: کجارو / ایرنا / instagram.com

به "کویر مرنجاب تحت پوشش شبکه تلفن همراه نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کویر مرنجاب تحت پوشش شبکه تلفن همراه نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید