25 درصد پروژه های نیمه تمام ورزشی گلستان تکمیل می گردد

به گزارش وبلاگ شریان، حمید سجادی ظهر آدینه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیگیری و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی یکی از مهم ترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان است و این برنامه در تمام استان ها یکی از اولویت های ماست.

25 درصد پروژه های نیمه تمام ورزشی گلستان تکمیل می گردد

وی اضافه نمود: 110 پروژه نیمه تمام ورزشی در استان گلستان وجود دارد که در حال پیگیری است و بعضی پروژه های ملی از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی پیگیری می گردد و پروژه های استانی هم به وسیله اداره کل ورزش و جوانان گلستان پیگیری خواهد شد.

سجادی اظهار داشت: اعتبارات تخصیص یافته برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در گلستان نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته و حدود 25 درصد این پروژه ها با این اعتبارات تکمیل خواهد شد تا سرانه فضای ورزشی استان هم افزایش یابد.

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان گلستان در تسریع اتمام پروژه هایی مانند زمین چمن مصنوعی و سالن های ورزشی کوشش خواهد نمود و این می تواند برترین هدیه برای مردم ورزش دوست گلستان باشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: گلستان حدود 150 ملی پوش در رشته های مختلف دارد و جزو استان های پیشرو در ورزش کشور است و در بخش مربی و کارشناس و بعلاوه استعدادهای ورزشی ظرفیت فوق العاده ای دارد.

سجادی اضافه نمود: گلستان دارای مزیت های زیادی در حوزه های مختلف است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا در جهت عبوری به مشهد مقدس قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "25 درصد پروژه های نیمه تمام ورزشی گلستان تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 درصد پروژه های نیمه تمام ورزشی گلستان تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید