از اولین بازی رومیزی مس افکت رونمایی شد

به گزارش وبلاگ شریان، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، سری بازی های ویدیویی مس افکت اولین بازی رومیزی خود را به لطف شرکت Modiphius Entertainment دریافت خواهد نمود.

از اولین بازی رومیزی مس افکت رونمایی شد

دنیای بازی در طول سال ها شاهد بوده که بازی های ویدیویی متعددی از صفحه مانیتور به روی میز آمده اند و از اساسینز کرید و دارک سولز گرفته تا کینگدام هارتس، همگی در قالب بازی های رومیزی عرضه شده اند و در این میان مس افکت هم با این مورد غریبه نیست. به عنوان مثال در سال 2013، نسخه ای از بازی رومیزی ریسک با موضوع این سری ساخته شده اما شرکت آسمودی (Asmodee) فرمانده شپرد و همراهانش را وارد ماجراجویی کاملا تازهی در قالب اولین بازی رومیزی مس افکت با عنوان Priority: Hagalaz خواهد نمود.

این بازی رومیزی یک اثر کوآپ برای حداکثر چهار بازیکن است که دارای یک کمپین داستانی منشعب در طول رویداد های مس افکت 3 است که با انتخاب های بازیکن شکل می گیرد. در Priority: Hagalaz شپرد و تیمش به هاگالاز فرستاده می شوند و در آنجا باید یک کشتی فضایی تحقیقاتی سقوط نموده که قبلا متعلق به سربروس بوده و به وسیله یک طوفان بزرگ نابود شده را آنالیز نمایند و در عین حال از یک وحشت درونی اجتناب نمایند.

در این بازی بازیکنان از بین شخصیت های مختلف نظیر شپرد (Shepard)، تالی (Tali)، لیارا (Liara)، گاروس (Garrus) و رکس (Wrex) یکی را انتخاب نمایند. البته شپرد به صورت مرد و زن در دسترس خواهد بود. این شخصیت ها هر کدام با یک مجسمه پلاستیکی مینیاتوری به ارتفاع 32 میلی متر نمایش داده می شوند. لازم به ذکر است که هر شخصیت می تواند توانایی ها، قدرت های ویژه و تجهیزات خود را در طول ماموریت شخصی سازی کند. در این میان بعضی از ماموریت های اختیاری، به شخصیت ها حتی بیشتر از قبل عمق می بخشند.

این ماجراجویی تازه همانطور که گفته شد، به وسیله Modiphius Entertainment منتشر می گردد که در گذشته آثار رومیزی مختلفی نظیر The Elder Scrolls V: Skyrim - The Adventure Game و Fallout: The Roleplaying Game را نیز منتشر نموده است. کالوین وانگ (Calvin Wong) و اریک لانگ (Eric Lang) از طراحان بازی هستند. لانگ ساخت آثاری نظیر Marvel United و Bloodborne: The Board Game را در کارنامه خود دارد.

بازی Priority: Hagalaz در سال 2024 میلادی هم در فروشگاه های بازی و هم به صورت آنلاین عرضه می گردد. پیش خرید بازی نیز با نزدیکی زمان عرضه در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "از اولین بازی رومیزی مس افکت رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اولین بازی رومیزی مس افکت رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید