انتشار نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی داشتن و نداشتن با صدای افشین هاشمی

به گزارش وبلاگ شریان، تهران (پانا) - افشین هاشمی فیلم سینمایی داشتن و نداشتن ساخته هاوارد هاکس را برای نابینایان شرح دار کرد.

انتشار نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی داشتن و نداشتن با صدای افشین هاشمی

به گزارش روابط عمومی سوینا، این گروه نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی کلاسیک داشتن و نداشتن به کارگردانی هاوارد هاکس را روز پنجشنبه شانزده بهمن ماه منتشر می نماید.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت 19 از رادیو سوینا پخش می گردد و پس از آن، روی سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

نویسندگی متن روایت و نظارت ضبط این برنامه به عهده پژمان تیمورتاش بوده است. این برنامه در استودیو فراز ضبط شده و مرجان طبسی آن را میکس و تدوین نموده است.

علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به نشانی www.sevinagroup.com به فایل صوتی فیلم های سینمایی شرح دار دسترسی داشته باشند.

سوینا (سینمای نابینایان) هر ماه، نسخه ویژه نابینایان دو فیلم سینمایی کلاسیک خاطره انگیز را با همراهی هنرمندان منتشر می نماید.

این گروه پیشتر نسخه شرح دار فیلم های سینمایی کلاسیک کازابلانکا با صدای سحر دولتشاهی، سارق دوچرخه با صدای محسن بهرامی، بر باد رفته با صدای شبنم مقدمی، روانی با صدای حبیب رضایی، در بارانداز با صدای الهام کردا، دزیره با صدای هنگامه قاضیانی، ربه کا با صدای ترانه علیدوستی، دوازده مرد خشمگین با صدای مهدی پاکدل، همشهری کین با صدای پریوش نظریه، محمد رسول الله (ص) با صدای امین تارخ، اشک ها و لبخندها با صدای مهتاب کرامتی، پرندگان با صدای پانته آ پناهی ها، سیندرلا با صدای ویشکا آسایش و آخرین قطار گان هیل با صدای بهروز شعیبی منتشر نموده است.

سوینا را در نشانی های اینترنتی زیر پی گیری کنید:

www.sevinagroup.com

www.aparat.com/sevinagroup

www.instagram.com/sevinagroup

T.me/sevinagroup

T.me/radio-sevina

https://www.youtube.com/channel/UCs2-CtvQ8W3YZ2M7Xy8DQHQ

https://twitter.com/sevinagroup

منبع: خبرگزاری پانا

به "انتشار نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی داشتن و نداشتن با صدای افشین هاشمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی داشتن و نداشتن با صدای افشین هاشمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید