فرهنگ و هنر

مدل 2024 رنو 5 محبوب ایرانیان خودروی روز اروپا شد، فیلم

تصاویر رسمی نسخه تولیدی رنو 5 تازه درست قبل از نمایش جهانی آن در نمایشگاه خودروی ژنو در تاریخ 26 فوریه، در تعدادی از کانال های رسانه های اجتماعی لو رفت. این خودروی دوباره متولد شده حرف های زیادی برای گفتن دارد و تهدیدی برای رقبا محسوب می گردد.

8 اسفند 1402

هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی کشور برگزار گردید

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، هفتمین دوره داوری مهر اصالت ملی صنایع دستی کشور برگزار گردید.

30 آبان 1402

نخستین دوره آموزشی فیلمنامه نویسی برگزار خواهد شد

یاشار ابراهیمی در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد اظهار کرد: برای اولین بار دوره آموزشی فیلمنامه نویسی با حمایت و همت بنیاد فارابی در استان خراسان شمالی برگزار می گردد.

25 خرداد 1402

فوت و فان کارگاه مکتوب طنزنویسی است

به گزارش خبرنگاران ، در زمینه آموزش طنزنویسی در منابع مکتوب خلأهایی وجود دارد و همین امر نویسنده را به نگارش این کتاب وا داشته است.

11 خرداد 1402

وزیر فرهنگ از 5 دریانورد ملایری ناو گروه 86 نیروی دریایی تجلیل کرد

به گزارش خبرنگاران در همدان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در ادامه سفرهای استانی خود پس از حضور روز گذشته به لرستان، روز آدینه با ادای احترام به شهدای گمنام شهرستان ملایر سفر خود به استان همدان را شروع کرد.

6 خرداد 1402

مسجد جامع ارومیه؛ کلکسیونی از فرهنگ ایرانی، اسلامی، مرکزی برای بالندگی دانشمندان علوم دینی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در استان آذربایجان غربی، شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی یکی از شهرهای تاریخی ایران است که وجود آثار و بناهای تاریخی از ویژگی های این شهر می باشد. از بناهای تاریخی این شهر می توان آتشکده های دوران زرتشت را مثال زد که اکنون...

6 فروردین 1402

کنگاور یکی از شهرستان های دیدنی استان کرمانشاه به شمار می رود

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، کنگاور یکی از شهرستان های دیدنی استان کرمانشاه به شمار می رود.

28 اسفند 1401

داستان، کودک و والد را وارد یک ماجرای مشترک می کند، داستان هیولاهای فسقلی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ بیلی و هیولاهای فسقلی ماجراجویی های پسربچه ای را روایت می کنند که از خوابیدن در تاریکی شب می ترسد؛ زیرا فکر می کند هیولاها به کنار تختش می آیند و برایش دردسر درست می کنند. آیا او درست فکر می کند یا هیولایی وجود ندارد؟...

9 اسفند 1401

داوران جشنواره موسیقی فجر را بشناسید

ستاد برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر دبیر و اسامی هیات داوران جایزه ترانه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر را معرفی کرد.

2 اسفند 1401

کتک کاریِ آقای بازیگر در خیابان برای اجرای بهتر نقش!

مهبد دنیا نوش: در خیابان دعوا کردم تا ببینم دعوا چگونه است.

17 بهمن 1401

5 نکته طلایی برای پخت فسنجان مجلسی

خورش فسنجان یکی از غذاهای سنتی و بسیار محبوب ایرانی است که معروفیت جهانی دارد و در گذشته به آن فسوجن می گفتند.

18 دی 1401

مرکز شگفت انگیز موسیقی دنیا، مرموز و عجیب در قلب تاریخ

مرکز موسیقی دنیا در مرکز شهر تالسا، پس از جشنواره موسیقی پرشور شهر به این نام نامگذاری شده است. در اوکلاهمای کشور ایالات متحده آمریکا، یکی از جاذبه های عجیب دنیا از یک دایره بتنی ساخته شده است، دایره ای حدود سی اینچ قطر دارد و در وسط یک دایره با هشت فوت...

15 دی 1401

جواد خیابانی این کاره نبود

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، بعد از اتمام کار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی بالاخره در تلویزیون حاضر شد تا پاسخ گوی ابهامات موجود درباره تیم ملی باشد. تاج که پیش از این هم نشان داده بود علاقه ای ندارد به غیر از تلویزیون با جایی مصاحبه کند،...

8 دی 1401

فصل دوم سایه و استخوان اسفند سال جاری پخش می گردد

فصل دوم مجموعه فانتزی تلویزیونی سایه و استخوان که به وسیله اریک هیزر برای نتفلیکس در دست ساخت است، مارس 2023 (اسفند 1401) پخش می گردد.

18 آذر 1401

ماشین خاص بی ام و با قابلیتی که فقط در فیلم ها دیده ایم ، عکس

گجت نیوز نوشت: شرکت BMW با مدل iX Flow توانست آنچه در فیلم های جاسوسی دیده بودیم را به دنیای واقعیت بیاورد. این خودروی الکتریکی به فناوری E Ink با نمایشگر خمیده مجهز شده است و کاربر این امکان را دارد تا بخش های مختلف پنل را به صورت مستقل کنترل کند.

3 آذر 1401

خانه تاریخی اژه ای ها

در مورد سازنده خانه تاریخی تنها چیزی که موجود است، یک مصرع شعر است که در تالاری که به جای مانده نوشته شده است: گر خوانمش بهشت برین این سخن بجاست/ این کاخ دلفروز زحاجی حسین بپاست؛ این خانه به سبک صفوی ساخته شده و تزییناتش مربوط به زمان قاجار است و امضای...

12 آبان 1401

پیش بینی مهیج سرمربی عربستان از تیم ملی ایران در جام جهانی

شبکه الکاس قطر در آستانه شروع مسابقات جام جهانی 2022 قطر میهمانی دعوت می نماید تا درباره این مسابقات پیش بینی انجام دهند. اروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان جدیدترین میهمان شبکه قطری بود. پخش فیلم کامل مصاحبه شبکه قطری با سرمربی سعودی ها امروز منتشر می گردد.

10 آبان 1401

طرز تهیه 21 دسر و غذا با کدو حلوایی

با کدو حلوایی چی درست کنم؟ اصلا می دانید چطور یک غذای خوشمزه با کدو حلوایی درست کنید؟ یکی از مقوی ترین و خوش طعم ترین انواع سبزیجات است که می توانید با استفاده از آن غذاهای متنوعی آماده کنید. برای تهیه غذا و دسر با کدو حلوایی روش های متنوعی وجود دارد. در...

24 مهر 1401

تکلیف اکران بازی های جام جهانی در سینماها مشخص شد

رییس انجمن سینمادران از قطعی شدن اکران مسابقات فوتبال جام جهانی قطر در سینماهای سراسر کشور خبر داد.

26 شهریور 1401

رختشوی خانه زنجان در کابوس ویرانی

خبرنگاران : کارشناسان متعقدند که اگر نشت آب در رختشوی خانه تاریخی زنجان مهار نشود، در آینده ای نه چندان دور شاهد ریزش ساختمان و از بین رفتن این اثر تاریخی زیبا خواهیم بود.

24 شهریور 1401
تعداد: (143)