با نقدینگی 500 تا 600 میلیون تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

به گزارش وبلاگ شریان، درحال حاضر با نقدینگی بین 500 میلیون تا یک میلیارد تومان می توان در شهرهای واقع در جنوب شرقی استان تهران صاحب مسکن شد.

با نقدینگی 500 تا 600 میلیون تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟

به گزارش وبلاگ شریان، با وجود نوسانات بازار مسکن، تقاضای مصرفی در مناطقی از جنوب شرق تهران و حومه آن فعال است. آنالیز ها نشان می دهد با نقدینگی بسیار کمتر از میانه قیمت تهران می توان در محله هایی مثل افسریه، مسعودیه، مشیریه، شهرک کاروان و شهرهای قیامدشت، پاکدشت، خاتون آباد، ورامین و قرچک صاحب مسکن شد.

در شهرهای حاشیه جنوب شرقی استان تهران، قیمت آپارتمان بعضا کمتر از یک میلیارد تومان است و در مواردی می توان با نقدینگی 500 تا 600 میلیون تومان مسکن خریداری کرد.

بسیاری از کارمندان و کارگران شهر تهران در مناطقی از جنوب شرقی مرکز سکونت دارند که روزانه بین شهر تهران و شرق استان تهران در تردد هستند. با توجه به آن که نرخ های اجاره و فروش مسکن در حومه تهران، پایین تر از مرکز است بعضی اقشار در شهرهای اطراف سکونت دارند.

امروز 21 فروردین 1402 یک آپارتمان 60 متری با سن بنای 15 سال، در طبقه اول، دارای انباری و بدون پارکینگ در منطقه خاتون آبان 600 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در این گزارش بعضی نرخ های پیشنهادی مسکن در جنوب شرقی تهران را مورد آنالیز قرار داده ایم.

دولت سیزدهم به منظور تامین مسکن اقشار جامعه بعضی پروژه های نهضت ملی مسکن را در شهرهای پاکدشت و ورامین اجرا می نماید. حدود 4000 واحد نهضت ملی مسکن به وسیله اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در دست اجرا است که تا آبان سال گذشته به صورت میانگین 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. این پروژه ها در تهرانسر، شهریار، اسلامشهر، رباط کریم، قرچک و پاکدشت قرار گرفته است.

بعضی بلوک های پروژه 630 واحدی پاکدشت به مرحله نازک کاری رسیده است. اسکلت تمامی بلوک ها به اتمام رسیده و هم اکنون در مرحله سفت کاری هستند. بعضی نیز در مرحله نازک کاری قرار دارند. مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام نموده که تا خرداد امسال بعضی واحدهای مسکن ملی در استان تهران افتتاح می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "با نقدینگی 500 تا 600 میلیون تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نقدینگی 500 تا 600 میلیون تومان کجای تهران می توان خانه خرید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید