برنامه ریزی برای تحقق 7 هدف عمده در طول رویداد اردبیل 2023

به گزارش وبلاگ شریان، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، برنامه ریزی برای تحقق 7 هدف عمده در طول رویداد اردبیل 2023 صورت می گیرد.

برنامه ریزی برای تحقق 7 هدف عمده در طول رویداد اردبیل 2023

سید حامد عاملی در جلسه ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 و ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: با برگزاری رویداد بین المللی اردبیل 2023 مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو و تشکیل ستاد استانی در پی اهدافی هستیم که آنها را در 7 محور جمع بندی نموده ایم.

استاندار اردبیل ضمن تاکید بر لزوم پیگیری تشکیل ستاد ملی رویداد اردبیل 2023 اضافه نمود: کمیته های ستاد استانی رویداد از قبل تعیین شده اند و اعضای این کمیته ها حکم خود را دریافت نموده اند که از آنها می خواهم طی 10 روز آینده جلسات تخصصی خود را تشکیل داده و در راستای اهداف کلی ستاد برنامه های خود را تعیین نمایند.

او تاکید نمود: معرفی اردبیل به عنوان برند گردشگری در سطح ملی و بین المللی، افزایش سهم گردشگری خارجی و استفاده از ظرفیت هویت تاریخی و فرهنگی اردبیل که اشتراکات بسیاری با کشورهای عضو اکو دارد، از جمله اهداف ما هستند.

عاملی ادامه داد: تعریف بسته های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار، توجه به اقتصاد گردشگری و افزایش عایدی این صنعت، توسعه زیرساختهای گردشگری و فراوری محتوا در خصوص اردبیل و پخش آنها نیز از اهداف دیگر ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 هستند.

استاندار اردبیل با اشاره به برگزاری جلسه بعدی ستاد استانی رویداد اردبیل 2023 طی دو هفته آینده گفت: برنامه های استانی، ملی و بین المللی کمیته ها در جلسات تخصصی آنها تعیین گردد تا در جلسه آینده ستاد استانی برای اجرای آنها برنامه ریزی کنیم.

او تاکید نمود: بعضی از برنامه های مهم و بین المللی این رویداد مثل برگزاری نشست سفرای کشورهای عضو اکو و وزاری گردشگری این کشورها در اردبیل نیز از قبل تعیین شده و در حال برنامه ریزی برای اجرای هر چه بهتر آنها هستیم.

منبع: همگردی

به "برنامه ریزی برای تحقق 7 هدف عمده در طول رویداد اردبیل 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای تحقق 7 هدف عمده در طول رویداد اردبیل 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید