بیش از 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

به گزارش وبلاگ شریان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 13 هزار و 827 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی پرداخت شد.

بیش از 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد

ولی الله زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بااشاره به پرداخت بیش از 13 هزار و 827 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی، گفت: این اندازه بهای گندم به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی به وسیله بانک عامل (کشاورزی) به گندمکاران پرداخت شده است.

او اضافه کرد: ارزش ریالی خرید گندم تا تاریخ 29 شهریور سال جاری بیش از 24 هزار و 160 میلیارد ریال بوده که 57 درصد از بهای کل خرید تضمینی استان زنجان پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ادامه داد: پیگیری های لازم برای پرداخت مطالبات گندم کاران اجرا شده و کشاورزان هیچ نگرانی درخصوص به تعویق افتادن پرداخت بهای گندم نداشته باشند.

او با تشریح جزئیات این خرید تضمینی، گفت: بیش از 210 هزار و 91 تن گندم کشاورزانی که در سال زراعی 1401 برداشت نموده اند خریداری شده و به ازای هر کیلوگرم 115 هزار ریال به حساب کشاورزان واریز واریز شده است.

زمانی با بیان اینکه هم اکنون 6 مرکز در استان فعال و آماده تحویل گندم از کشاورزان است، اضافه کرد: خرید تضمینی گندم تا آخر شهریور ماه سال جاری ادامه دارد.

وبلاگ شریان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بیش از 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 13 هزار میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران زنجانی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید