قهرمان کشتی امیدهای دنیا در آستانه بازگشت پرقدرت

به گزارش وبلاگ شریان، امین میرزازاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم تیم ملی یکی از ملی پوشان کشتی کشورمان است که روزهای پر فراز و نشیبی را در سالجاری پشت سر گذاشت. او اواسط سال جاری در حالی که قرار بود در رقابت های دنیای 2021 نروژ به میدان برود به علت تست مثبت کرونا از همراهی این تیم بازماند. به همین علت به ترکیب تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی امیدهای دنیا پیوست که در نهایت توانست با وجود مصدومیت جدی از ناحیه مچ پا به مدال طلای امیدهای دنیا برسد.

قهرمان کشتی امیدهای دنیا در آستانه بازگشت پرقدرت

امین میرزاده که یکی از غایبان بزرگ رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی بود در این خصوص گفت: آسیب دیدگی من به حدی بود که باید بلافاصله وارد مرحله درمان می شدم که به همین خاطر نتوانستم در لیگ شرکت کنم. طبیعتاً از بحث اقتصادی لیگ هم برخوردار نشدم، اما فرصتی شد تا به فرایند درمان و فیزیوتراپی و ریکاوری بپردازم و در فکر بازگشتی با قدرت به میدان باشم.

وی با اظهار امیدواری به اجرای چرخه انتخابی تیم ملی در سال نو گفت: من با اجرای چرخه انتخابی عضو تیم ملی کشتی در المپیک توکیو شدم و پس از آن هم قرار بود در رقابت های دنیای شرکت کنم که به دلیل ابتلا به کرونا نتوانستم در این مسابقات حضور یابم و به مسابقات امیدهای دنیا رفتم. از کادر فنی ممنونم که به مدال آوران طلای امیدهای دنیا نیز سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی را داد.

میرزازاده در سرانجام ادامه داد: به نظر من چرخه انتخابی، بسیار خوب طراحی و تدارک دیده شد و وقتی که در این چرخه به اعضای تیم های جوانان و امید و مدال آوران نظامیان دنیا اجازه حضور مستقیم در جام تختی داده می گردد، نشان می دهد کادر فنی در پی کشف استعدادهای جوان و ایجاد انگیزه است. ضمن اینکه تلنگری هم به کشتی گیران مطرح محسوب می گردد که باعث سازندگی و رقابتی سالم می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قهرمان کشتی امیدهای دنیا در آستانه بازگشت پرقدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان کشتی امیدهای دنیا در آستانه بازگشت پرقدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید