گرد و غبار ادارات 6 شهرستان لرستان را تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ شریان، بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان لرستان بدلیل ورود گرد و غبار به آسمان استان، ادارات و بانک های 6 شهرستان در روز دوشنبه تعطیل است.

گرد و غبار ادارات 6 شهرستان لرستان را تعطیل کرد

به گزارش ایرنا و براساس اطلاعیه این کمیته با توجه به پیش بینی آلودگی هوا برای روز دوشنبه به دلیل بالا بودن اندازه آلودگی کلیه ادارات و بانک ها شهرستان های کوهدشت، رومشکان، پلدختر، خرم آباد، دورود و چگنی بجز مراکز امدادی و خدمات رسان تعطیل خواهد بود.

بر این اساس مراکز دانشگاهی بدلیل برگزاری امتحانات بصورت محدود و در فضای بسته برقرار می باشند و بقیه شهرستان های استان ادارات طبق روال معمول روز های گذشته فعالیت خواهند نمود.

بر اساس این گزارش، این تعطیلی شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس 115، بخش های دارای نوبت کاری وعملیاتی، خدمات شهری شهرداری ها، بیمارستان ها و آتش نشانی ها نمی شود.

اطلاعیه می افزاید: توصیه می شود؛ در شرایط آلودگی هوا بخصوص در شهر های آلوده، کلیه الزامات بهداشتی و زیست محیطی برای همه افراد جامعه، بخصوص برای افراد حساس (بچه ها و سالمندان) و دارای بیماری های زمینه ای (بیماران قلبی، عروقی و تنفسی) رعایت شود.

بعلاوه توصیه شده است در شرایط آلودگی هوا از تردد غیر ضرور و انجام ورزش در محیط های باز خودداری کنند و در صورت ضرورت برای خروج از منزل حتما از ماسک استفاده شود.

منبع: فرارو

به "گرد و غبار ادارات 6 شهرستان لرستان را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرد و غبار ادارات 6 شهرستان لرستان را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید