اجرای طرح استعلام الکترونیکی مدارک تحصیلی در زنجان

به گزارش وبلاگ شریان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق اشتغال نیرو های متخصص از دستاورد های توسعه دولت الکترونیک است.

اجرای طرح استعلام الکترونیکی مدارک تحصیلی در زنجان

سرایی از اجرای طرح های نسخه نویسی الکترونیکی، زیرساخت داده های فضا پایه SDI، پنجره واحد مدیریت زمین و استعلام الکترونیکی مدارک تحصیلی اطلاع داد.

او با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک نتایج محسوسی را در تسهیل و تسریع ارائه خدمات، کاهش هزینه ها، شفافیت، افزایش اعتماد مردم و کسب و کار های خصوصی به سازمان ها، خواهد داشت اضافه کرد: توسعه اقتصاد دیجیتال و رونق اشتغال نیرو های متخصص و مهارتی از دیگر دستاورد های این توسعه است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ادامه داد : با توجه به توسعه قابل توجه ارتباطی و اینترنتی در سطح روستا های استان زنجان، در سه سال اخیر، چنانچه جوانان روستایی بتوانند از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه کسب و کار و عرضه و فروش محصولات خود بهره ببرند در این صورت می توانند توسعه اشتغال و رونق اقتصاد را برای روستای خود رقم بزنند.

او در ادامه بر تأمین دسترسی پرسرعت به اینترنت بین منطقه ها مختلف شهری و روستایی استان زنجان و منطقه ها بالای 20 خانوار در استان تاکید نمود.

وبلاگ شریان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اجرای طرح استعلام الکترونیکی مدارک تحصیلی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح استعلام الکترونیکی مدارک تحصیلی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید