فراوری 5 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در مهرماه 1400

به گزارش وبلاگ شریان، بر اساس آمار اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، در مهرماه 1400، پنج خودرو شامل 2 خودروی سبک و سه خودروی سنگین پیروز به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند.

فراوری 5 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در مهرماه 1400

به گزارش گروه مالی وبلاگ شریان، براساس گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودرو های ساخت داخل در مهرماه 1400 که به وسیله اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده، در مهرماه 1400 در گروه خودرو های سبک، بخش وانت و در فهرست قیمتی 2، وانت های کارا 2000 تک کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دو کابین تیپ 3 از فراوریات شرکت بهمن موتور و خودرو سایپا 151 شرکت سایپا بن رو پیروز به کسب سه ستاره کیفی شده اند.

بعلاوه وانت های نیسان تک سوز آپشنال و نیسان دوگانه سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی به دست آوردند. وانت پادرا پلاس شرکت زامیاد نیز توانست سه ستاره کیفی به دست آورد.

در فهرست قیمتی یک گروه وانت نیز وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی (ایران خودرو دیزل) به همراه وانت KMC T 8 شرکت کرمان موتور چهارستاره کیفی را از آن خود کرد و وانت پیکاپ UAZ شرکت سروش دیزل مبنا نیز سه ستاره کیفی به دست آورد.

2 خودروی سبک با 5 ستاره کامل کیفی

در گروه سبک، بخش سواری و در فهرست قیمتی یک، خودرو تیگو7 فراوری شده در شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی دریافت نموده است.

بعلاوه در فهرست قیمتی 2، هایما S 7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

JAC-S 5 و JAC-S 3 کرمان موتور در این فهرست قیمتی سه ستاره ای شدند. SWM G 01 شرکت سیف خودرو، آریزو 6 و آریزو 5 توربو مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

بعلاوه در این گروه و این کلاس قیمتی خودروی دیگنیتی شرکت بهمن موتور پنج ستاره کامل کیفی را از آن خود کرد.

در فهرست قیمت 3 نیز خودروی MVM X 22 شرکت مدیران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.

فراوری 7 خودرو سواری با 4 ستاره کیفی در مهرماه1400

بعلاوه در کلاس قیمتی چهار، دنا پلاس توربو اتوماتیک شرکت ایران خودرو پنج ستاره کامل کسب کرد و خودرو های پژو 207، دنا پلاس از ایران خودرو و پژو 207 اتوماتیک پانورمای شرکت ایران خودرو نیز هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این فهرست قیمتی رانا پلاس، پژو 206 و دنا همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه نیز سه ستاره ای شدند.

در این فهرست، سمند و سورن پلاس ایران خودرو تبریز، پژو پارس ایران خودرو خراسان، پژو پارس ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس ایران خودرو فارس همگی سه ستاره کیفی را از آن خود کردند. بعلاوه تارای ایران خودرو پیروز به کسب چهارستاره کیفی شد.

در سطح قیمتی پنج نیز کوییک سایپا چهار ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی کوییک R پارس خودرو، تیبا 2 شرکت سایپا و بعلاوه ساینای پارس خودرو پیروز به دریافت سه ستاره کیفی شدند و تیبای شرکت سایپا سیتروئن نیز سه ستاره دریافت کردند.

کوییک S شرکت سایپا چهار ستاره و ساینا S پارس خودرو نیز سه ستاره به دست آوردند. کوییک پارس خودرو و ساینا کاشان شرکت سایپا-سیتروئن نیز سه ستاره ای شدند.

3 خودروی سنگین با 5 ستاره کامل کیفی در مهرماه 1400

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو 85 NMR و کامیونت ایسوزو NPR 75 K بهمن دیزل پیروز به کسب پنج ستاره کامل کیفی شدند و کامیونت شیلر بهمن دیزل به همراه کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR 75 M بهمن دیزل پنج ستاره کامل کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

بعلاوه کامیون FAW TigerV 8 از فراوریات شرکت سیبا موتور نیز پیروز شد چهار ستاره کیفی را به دست آورد.

در بخش کشنده، خودروی کشنده FAWJ 6 سیباموتور و کشنده نیوفوتون 4 AUMAN H ایرانخودرو دیزل چهار ستاره ای شدند.

در این بخش، کشنده سیتراک C 7 متعلق به شرکت پیلسان نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما HT 490 دیما دیزل و کشنده C&C آریا دیزل نیز چهار ستاره به دست آوردند.

در بخش مینی بوس؛ مینی بوس پگاسوز شرکت بهمن دیزل سه ستاره کیفی به دست آورد و ون مسافری وانا از از فراوریات ایران خودرو دیزل نیز چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS فراوری شرکت ایران خودرو دیزل چهار ستاره کیفی را به دست آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فراوری 5 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در مهرماه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری 5 خودرو با 5 ستاره کامل کیفی در مهرماه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید