سریال سلمان در سال 1405 به پخش می رسد، بودجه رسانه ملی همچنان گروگان دولت است! خبرنگاران

به گزارش وبلاگ شریان، معاون سیما از تداوم گروگانگیری بودجه رسانه ملی از سوی دولت روحانی اطلاع داد.

سریال سلمان در سال 1405 به پخش می رسد، بودجه رسانه ملی همچنان گروگان دولت است! خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ شریان، حمید شاه آبادی، معاون سیما روز گذشته در نشستی خبری به اعلام برنامه های آینده تلویزیون به ویژه در نوروز 1400 پرداخت. وی در این نشست از کوشش معاونت سیما برای ارتقای کیفیت و محتوای سریال ها اطلاع داد و گفت: مکلف هستیم ساختار برنامه سازی اصلاح گردد. برای گروه فیلم و سریال سیما فیلم و شبکه های سریال ساز، شورا های تخصصی شکل گرفته و طرح های جدید باید از یک فرایند دقیق تر پیروی نمایند؛ این نوید را می دهیم که سریال های جدید از کیفیت بالاتر و غنی تری برخوردار خواهند بود.

وی از قطعی شدن پخش چهار سریال در نوروز اطلاع داد و اضافه کرد: در ایام نوروز شبکه یک نون. خ 3، شبکه دو هم بازی، شبکه سه لوتی و شبکه پنج نوروز رنگی را پخش می نمایند.

شاه آبادی همچنین پخش 1400 فیلم مستند در حوزه های مختلف و سری جدید ایرانگرد، نمایش 144 فیلم سینمایی جدید ایرانی و خارجی و 20 مجموعه پویانمایی را از دیگر برنامه های نوروزی سیما برشمرد.

معاون سیما درباره آخرین شرایط فراوری سریال های سلمان و موسی نیز بیان نمود: سریال سلمان طبق زمان بندی پیش می رود و سال 1405 به پخش خواهد رسید؛ یک سریال بسیار فاخر در انتظار ماست و سلمان از افتخارات فیلم و سریال در ایران خواهد بود. سریال موسی نیز در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار گرفته است و با توجه به تغییر کارگردان و حضور آقای ابراهیم حاتمی کیا باید نگاه کارگردان جدید در کار وارد گردد.

معاون سیما در پاسخ به خبرنگار کیهان درباره شرایط پرداخت بودجه رسانه ملی از سوی دولت، ضمن تأیید تداوم گروگانگیری این بودجه، توضیح داد: ما همچنان با مشکل بودجه دست و پنجه نرم می کنیم... دولت بانک ها و اپراتور ها را محکوم نموده تا به صداوسیما بودجه پرداخت نگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سریال سلمان در سال 1405 به پخش می رسد، بودجه رسانه ملی همچنان گروگان دولت است! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال سلمان در سال 1405 به پخش می رسد، بودجه رسانه ملی همچنان گروگان دولت است! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید