قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!

به گزارش وبلاگ شریان، نسل تازه هونگچی L 5 به تازگی رونمایی شده و لقب گران ترین و لوکس ترین خودروی چینی در دنیا را یدک می کشد.

قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!

به گزارش خبرآنلاین، پرچمدار خودرو های هونگچی طراحی خاص و متمایز خود را دارد. طراحی سنتی در کنار انبوهی از امکانات، شاخص ترین ویژگی L 5 به شمار میرود.

چراغ گرد با دیلایت نیم دایره ای در کنار جلوپنجره بسیار بزرگ و عضلانی و بعلاوه لوگوی ایستاده هونگچی، بیشترین خودنمایی را دارند. تقریبا تمام تمرکز L 5 بر لوکس و لاکچری بودن بوده و اسپرت بودن در آن به چشم نمی خورد.

در نمای کناری، بزرگ بودن ابعاد خودرو به چشم می خورد. طراحی بدنه مکعبی شکل بوده و شبیه به محصولات رولزرویس و بنتلی است. کاپوت خودرو از طول زیادی بهره می برد. رینگ های آینه ای شکل با لوگوی مرکزی قرمز رنگ، یادآور محصولات مرسدس-میباخ است.

در نمای پشتی شاهد استفاده از طراحی ترند و به روز در خودرو های لوکس هستیم. چراغ های کشیده و عمودی پشت با گرافیک های خطی و L مانند، از جذابیت های این طراحی هستند. اگزوز های اسپرت و کشیده در دیفیوزر خودرو به چشم می خورد.

طراحی کابین L 5 عجیب و خاص به نظر می رسد. نمایشگر های عریض و بزرگ کنار هم و کنسول وسط پهن با چیدمان دکمه ها و کنترلر های مختلف، در کنار طرح هایی که روبه روی قسمت سرنشین شاگرد وجود دارد، بیشترین نقش را در جذابیت آفرینی کابین دارند.

فرمان دو پره با لوگوی قرمز و طلایی در مرکز، سبکی کلاسیک دارد. ساعت آنالوگ بین دو دریچه تهویه هوا و در مرکز واقع شده است.

طراحی تو دری ها از همان شلوغ کاری داشبورد بهره می برند و لوکس بودن را بسیار نشان می دهند. ترکیب رنگی سفید و سبز و بنفش، تناقض خوبی را ایجاد نموده است.

هونگچی L 5 احتمالا از پیشرانه V 8 توربو بهره ببرد. قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد. نسل قبلی L 5 از برچسب قیمتی 830 هزار دلاری (حدود 40 میلیارد تومان) بهره می برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل نو هم این چنین قیمتی داشته باشد. پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگ های آغاز شده است.

منبع: فرارو

به "قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید