مراقبت پیوسته از دانش آموزان در سامانه اردویی

به گزارش وبلاگ شریان، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی با تأکید براینکه هر دانش آموزی برای خروج از مدرسه باید از این سامانه مجوز بگیرد گفت: تمام اطلاعات دانش آموز در این سامانه وجود دارد و بر خروج دانش آموز از مدرسه نظارت می نماید.

مراقبت پیوسته از دانش آموزان در سامانه اردویی

به گزارش خبرگزاری وبلاگ شریان،به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ؛ آقای علی رمضانی در دوره توانمندسازی رؤسای ادارات اردویی که صبح امروز 6 بهمن در اردوگاه شهید باهنر برگزار گردید با بیان اینکه کوشش های بسیاری در این زمینه انجام شده است گفت: برگزاری اردوها به صورت حضوری در شرایط کرونایی نشان از اهمیت این موضوع دارد.

وی اضافه نمود: سامانه مرکز کنترل اردویی کلید خروج دانش آموز از مدرسه در آموزش و پرورش است. این سامانه آبروی این وزارتخانه است که یک سامانه امن است.

آقای رمضانی با تأکید براینکه هر دانش آموزی برای خروج از مدرسه باید از این سامانه مجوز بگیرد افزود: تمام اطلاعات دانش آموز در این سامانه وجود دارد و بر خروج دانش آموز از مدرسه نظارت می نماید.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی ادامه داد: دستورالعمل سامانه اردویی به وسیله مرکز کمیسیون ایمنی راه ها و شورای عالی آموزش و پرورش تأیید و از سوی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه کد اردویی به وسیله این سامانه برای خروج دانش آموز از مدرسه صادر می گردد گفت: امنیت دانش آموزان برای آموزش و پرورش بسیار مهم است که نباید به آن خدشه ای وارد گردد.

آقای رمضانی ضمن توصیه هایی برای در نظر گرفتن ماشین مناسب برای برگزاری اردوها گفت: سامانه اردویی بر تمام فرایند و راستا اردو نظارت می نماید و خانواده می تواند زمان رسیدن فرزند خود را متوجه گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مراقبت پیوسته از دانش آموزان در سامانه اردویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراقبت پیوسته از دانش آموزان در سامانه اردویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید