اخبار سیاسی

رایزنی سازمان هواپیمایی برای برقراری پروازهای ممنوعه چارتری، علت استثنا شدن منطقه ها آزاد چیست؟

دیروز مهدی خنجری بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی با اشاره به نامه هشدار سازمان بازرسی کل کشور به سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: بازدید، آنالیز ها، رصدهای میدانی و مجازی بازرسان در اجرای تکالیف قانونی پیرامون نحوه فروش بلیت در تعدادی از...

31 مرداد 1402

وزیر فرهنگ از 5 دریانورد ملایری ناو گروه 86 نیروی دریایی تجلیل کرد

به گزارش خبرنگاران در همدان، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در ادامه سفرهای استانی خود پس از حضور روز گذشته به لرستان، روز آدینه با ادای احترام به شهدای گمنام شهرستان ملایر سفر خود به استان همدان را شروع کرد.

6 خرداد 1402

مهاجرت به 20 کشور برتر جهان ، قسمت دوم: آلمان

در این قسمت از مقاله ما به معرفی کشور آلمان به عنوان یکی از برترین مقاصد برای مهاجرت خواهیم پرداخت. آلمان یکی از بزرگترین و پویاترین اقتصادهای دنیا است که از جمله برترین کشورهای دنیا در حوزه های مختلف مانند صنعت، تکنولوژی، علوم پزشکی و مالی است. این کشور...

29 فروردین 1402

شکست بزرگ بی ام و با این طرح های ناامید کننده!

همه ما بی ام و را به عنوان برندی می شناختیم که طراحی بی نظیر و خاص آن زبانزد خاص و عام بود. اما در چند سال اخیر، محصولات بی ام و زیبایی خود را از دست داده اند و به مذاق هواداران بی ام و خوش نیامده است.

24 اسفند 1401

ترکیه اپلیکیشن مشهور چینی را جریمه کرد

مهر نوشت: مقامات ترکیه جریمه ای 1.75 میلیون لیره ای (93 هزار دلار) برای تیک تاک معین نموده اند زیرا تیک تاک اقدامات کافی برای محافظت از داده های کاربران در مقابل تولید غیر قانونی انجام نداده است.

11 اسفند 1401

سقوط آزاد طلای سیاه رقم خورد، تحریم ها علیه روسیه باخت؟

تقویت دلار به کاهش قیمت ها در بازار نفت یاری کرد؛ تقویت دلار در نتیجه گزارش های مالی نو ایالات متحده که حاکی از آن است که فدرال رزرو مجبور است نرخ ها را برای مدت طولانی تر از آنچه قبلا پیش بینی می شد افزایش دهد، رخ داد.

29 بهمن 1401

اینفوگرافیک ، جزئیات بهای پارک حاشیه ای و توقف در پارکینگ ها ، سواری، موتورسیکلت و وانت ها چقدر پول پارک می دهند؟

اعضای شورای شهر تهران در جریان آنالیز لایحه بودجه سال آینده، نرخ عوارض پارک حاشیه ای برای سال 1402 را مشخص کردند؛ لایحه ای که به تصویب شورا رسید، قرار است پارک حاشیه ای را در شهر ساماندهی کند و عایدی حاصل از آن برای توسعه حمل و نقل عمومی به کار گرفته گردد.

26 بهمن 1401

واکنش خواهر رونالدو: رفت تا تاریخ سازی کند

کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، معتقد است که او برای تاریخ سازی دوباره راهی النصر شده است.

14 دی 1401

واردات محموله نو سرم و آنتی بیوتیک به کشور

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد علاوه بر افزایش ماهانه 7 میلیون آنتی بیوتیک و 16 میلیون واحد سرم در کشور، 3 میلیون آنتی بیوتیک و 600 هزار واحد سرم نیز برای برطرف احتیاج کنونی وارد کشور می گردد.

20 آبان 1401

چه شیری مناسب مصرف با قهوه است؟

قهوه و شیر از آن دسته ترکیب هایی است که هم علاقه مندان و هم مخالفان خودش را دارد. اما در کل هدف اصلی از اضافه کردن شیر به قهوه معمولا متعادل کردن طعم ها، افزایش مزیت تغذیه ای یا حتی ایجاد زیبایی بصری شگفت انگیز است که ترکیب این دو را با هم مجاز و مجذوب کننده...

16 شهریور 1401

ناگا های هند سالگرد اعلام استقلال خود را جشن گرفتند

ناگاها، مردم بومی ساکن چندین استان شمال شرقی هند و منطقه ها آن سوی مرز میانمار، روز یکشنبه هفتاد و پنجمین سالگرد اعلام استقلال خود را جشن گرفتند.

26 مرداد 1401

بوم گردی چیست و چه اهدافی دارد؟

در این مقاله شما را با مفهوم بوم گردی یا اکوتوریسم، علت احتیاج ما به بوم گردی، مفهوم سبزشویی و اهداف بوم گردی آشنا خواهیم کرد.

14 مرداد 1401

مونترالی ها عید پاک چه خدمات شهری دریافت می نمایند؟

در این گزارش خبرنگاران به نقل از گلوبال نیوز، خدمات قابل دسترسی در مونترال در تعطیلات پیش رو معرفی خواهد شد:

30 تیر 1401

عقب نشینی عجیب نیوشا ضیغمی پس از حمله به تلویزیون

این نخستین بار نیست که یک نفر پس از مدت ها دوری به تلویزیون بازمی شود. گاه مسئله ای به نام ممنوع التصویری باعث جدایی از سیماست و گاه تصمیم شخصی در این امر نقش دارد و نیوشا ضیغمی در دسته دوم قرار می گیرد.

29 تیر 1401

پوکو F4 5G با تراشه اسنپدراگون 870 عرضه می گردد

با توجه به خبری که از سوی خود پوکو منتشر شده، ظاهرا محصول مورد انتظار این شرکت یعنی پوکو F4 5G قرار است به تراشه اسنپدراگون 870 به عنوان قلب تپنده مجهز گردد.

25 تیر 1401

کمک 3 میلیون دلاری فائو برای احیای دریاچه ارومیه

دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه و رئیس دفتر نمایندگی فائو در ایران، اسناد فائو برای احیای این دریاچه را امضا کردند. طبق این اسناد قرار است فائو مبلغ 3 میلیون و 800 هزار دلار را در مدت 4 سال به این پروژه اختصاص دهد.

19 تیر 1401

منصوری: شرایط آب تهران تحت نظارت جدی است، مردم صرفه جویی را فراموش نکنند

استاندار تهران با تاکید بر اینکه شرایط آب این استان تحت مدیریت و نظارت جدی است، گفت: از مردم می خواهیم در فصل تابستان صرفه جویی را در دستور کار جدی قرار دهند.

16 تیر 1401

کاهش تورم نقطه ای از 6 ماه پیش شروع شده است

وزیر امور مالی و دارایی گفت: در 6 ماه گذشته شاهد کاهش نرخ تورم در کشور بودیم، ولی تا حد ایده آل خیلی فاصله داریم.

10 تیر 1401

تأکید رئیس جمهور حمایت از مؤدیان خوشنام و خوش حساب است

سید احسان خاندوزی طی سخنانی در گردهمایی سراسری مدیران سازمان امور مالیاتی از خواسته رئیس جمهور برای انتقال پیغام وی به آن ها در مورد حمایت از مؤدیان خوش حساب مالیاتی اطلاع داد.

6 تیر 1401

راجا پرویز اشرف رئیس مجلس پاکستان شد

راجا پرویز اشرف از حزب مردم پاکستان بدون رأی مخالف به عنوان رئیس مجلس پاکستان (مجلس ملی) انتخاب شد.

30 خرداد 1401
تعداد: (165)