پلاتینیوم گیمز: بازی هایمان از این پس آنلاین و سرویس محور خواهند بود

به گزارش وبلاگ شریان، یکی از بنیان گذاران استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) با نام آتسوشی اینابا که اخیرا به عنوان مدیر عامل این شرکت انتخاب شده است، در مصاحبه اخیر خود با مجله فامیتسو، در خصوص موقعیت شغلی نو خود و برنامه های این شرکت برای آینده صحبت کرد.

پلاتینیوم گیمز: بازی هایمان از این پس آنلاین و سرویس محور خواهند بود

در این مصاحبه، به نظر می رسد که اینابا تمرکز بیشتری روی بازی های سرویس محور داشته است. او بیان نموده که مایل است در مقایسه با بازی هایی مانند بایونتا که بازیکنان در آن ها محتوا را برای یک بار تجربه می نمایند، این استودیو بازی هایی را بسازد که برای مدت طولانی تری بتوان از آن ها لذت برد. او بعلاوه به پروژه جی جی (GG) اثر هیدکی کامیا در رابطه با تمایلش برای ایجاد بازی هایی متفاوت تر از گذشته اشاره نمود. او در خصوص این بازی گفت:

او در ادامه اضافه نمود:

لازم به ذکر است که پروژه جی جی، اولین اثری است که کاملا متعلق به پلاتینیوم گیمز است. این یک بازی اکشن با یک قهرمان غول پیکر است که پس از بازی های Viewtiful Joe و The Wonderful 101 به عنوان اوج این سه گانه ابرقهرمانی هیدکی کامیا توصیف شده است. از طرفی کامیا اکنون معاون رئیس استودیو محسوب می گردد.

پلاتینیوم گیمز در گذشته بعلاوه تأیید نموده بود که شعبه توکیوی آن در سال 2020 به این علت تاسیس شده تا در راستای تمایل این شرکت را برای فراوری بازی های سرویس محور عمل کند. این استودیو اولین بازی MMO خود را با نام Babylons Fall با همکاری کمپانی اسکوئر انیکس در امسال میلادی منتشر خواهد نمود.

آخرین اظهارات اینابا به طور بالقوه نشان از از مقدار تعهدی است که این شرکت میخواهد روی بازی های سرویس محور بگذارد. اینابا خاطرنشان کرد که پلاتینیوم گیمز در حال حاضر حدود 300 کارمند در استودیوهای اوزاکا و توکیو دارد اما او مایل است که این تعداد به بیش از 500 نفر افزایش یابد تا با جاه طلبی های خود برای شرکت مطابقت داشته باشد. او بعلاوه در پاسخ به سوالی در خصوص مدیریت این شرکت اعلام کرد که مایل است در عناوین بزرگتر و منحصربه فردتر ریسک بیشتری بکند. او در این باره گفت:

اینابا در نهایت اعلام کرد:

لازم به ذکر است که پلاتینیوم گیمز تعدادی پروژه دارد که در حال حاضر در حال توسعه هستند. در بین این پروژه ها مهم ترین آن ها بایونتا 3 است که قرار است بعد از 5 سال از زمان معرفی خود، در تاریخی نامشخص در سال 2022 منتشر گردد. از طرفی بازی Babylons Fall نیز قرار است 3 مارس 2022 (12 اسفند 1400) عرضه گردد. در نهایت بازی Sol Cresta، دنباله بازی آرکید Moon Cresta نیز با تاخیر در 22 فوریه 2022 (3 اسفند 1400) عرضه خواهد شد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "پلاتینیوم گیمز: بازی هایمان از این پس آنلاین و سرویس محور خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلاتینیوم گیمز: بازی هایمان از این پس آنلاین و سرویس محور خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید