6 راه حل طلایی که چربی شکمی را آب می نماید

به گزارش وبلاگ شریان، چربی شکم فقط یک لایه معمولی از پوست نیست، بلکه چیزی است که اندام های حیاتی شما مانند قلب، ریه ها، کبد را احاطه نموده است و می تواند باعث ایجاد بیماری هایی از دیابت، مسائل قلبی تا سرطان سینه گردد.

6 راه حل طلایی که چربی شکمی را آب می نماید

چربی شکم فقط یک لایه معمولی از پوست نیست، بلکه چیزی است که اندام های حیاتی شما مانند قلب، ریه ها، کبد را احاطه نموده است و می تواند باعث ایجاد بیماری هایی از دیابت، مسائل قلبی تا سرطان سینه گردد. حتی افرادی که وزن طبیعی دارند و چاق محسوب نمی شوند، می توانند بار بزرگی شکم را تحمل نمایند و از چندین مشکل سلامتی رنج ببرند.

در حالی که ممکن است فرد احساس کند با افزایش سن، تجمع چربی در اطراف کمر اجتناب ناپذیر است، اما بی اهمیت گرفتن آن می تواند منجر به عواقب فاجعه باری گردد.

برای افزایش دریافت فیبر محلول، حبوبات، سالادها، میوه ها و سبزیجات مصرف کنید. فیبر باعث می گردد که غذا با جذب آب به یک ژل چسبناک تبدیل گردد که تخلیه غذا از معده را به تاخیر می اندازد و به ما یاری می نماید برای مدت طولانی تری احساس سیری کنیم.

ما تمایل داریم با مصرف یک رژیم غذایی با فیبر زیاد کمتر غذا بخوریم. بعلاوه اندازه کالری جذب شده از غذا را کاهش می دهد.

سازمان غذاو داروی آمریکا به فراورینمایندگان دستور داده است که استفاده از چربی ترانس را در محصولات خود حذف نمایند. غذا های بسته بندی شده و فرآوری شده سرشار از چربی ترانس هستند. برچسب های مواد غذایی را به دقت بخوانید، این خطرات برای سلامتی به عنوان چربی های هیدروژنه جزئی ذکر شده است. چاقی شکمی، مقاومت به انسولین و خطر بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

مصرف الکل باعث افزایش سایز دور کمر می گردد. اگر می خواهید دور کمر خود را کاهش دهید، از مصرف آن خودداری کنید.

افزایش میانه مصرف پروتئین یک استراتژی کاهش وزن قدرتمند و معقول است. داشتن پروتئین در برنامه غذایی روزانه می تواند به افزایش سیری و افزایش سرعت متابولیسم بدن یاری کند. بعلاوه باعث ایجاد توده عضلانی بیشتر و کاهش توده چربی می گردد.

استرس باعث فراوری کورتیزول در بدن ما می گردد که به عنوان هورمون استرس نیز شناخته می گردد. این هورمون میل به غذا را افزایش می دهد و باعث رسوب چربی می گردد. با انجام فعالیت هایی که دوست دارید استرس را به حداقل برسانید و سعی کنید یوگا و مدیتیشن را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

قند از زمان های بسیار قدیم با مسائل وزن مرتبط بوده است. شکر اساساً از گلوکز و فروکتوز تشکیل شده است. این فروکتوز به عنوان عامل بسیاری از بیماری ها شناخته شده است. دیابت نوع 2 و بیماری کبد چرب نیز پیامد های آن هستند.

منبع: فرادید

به "6 راه حل طلایی که چربی شکمی را آب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 راه حل طلایی که چربی شکمی را آب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید