توزیع تخم مرغ وارداتی آغاز شد

به گزارش وبلاگ شریان، دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع تخم مرغ ترک وارداتی شروع شده و با قیمت 41 هزار تومان به دست بنکدار می رسد و در بازار با قیمت 42 تا 43 هزار تومان فروخته می شود.

توزیع تخم مرغ وارداتی آغاز شد

به گزارش مهر، قاسمعلی حسنی در خصوص شرایط بازار مواد غذایی اظهار کرد: بازار های 144 گانه کشور تا هشتم آذر ماه در یک دوره انتظار به سر می برد و خرید و فروش از سوی بنکداران در رکود است و منتظر کاهش قیمت ها هستند.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران افزود: دوران انتظار کاهش قیمت با گشایش های ارزی در اذهان کسبه است.

فعلاً افزایش قیمتی نداریم.

وی در خصوص شرایط قیمت ها، گفت: فعلاً هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم، زیرا بازار کشش ندارد و کالا ها از نظر قیمتی اشباع شده اند و جایی برای افزایش قیمت نیست.

حسنی در خصوص احتمال افزایش قیمت شکر و برنج افزود: قیمت این دو محصول تغییری نداشته و خبری هم در خصوص افزایش قیمت نیست. قیمت دولتی شکر برای صنف و صنعت 12 هزار و 500 تومان و برای مصرف کننده 15 هزار تومان است.

وی ادامه داد: همچنین برنج تایلندی به دست بنکدار با قیمت 11 هزار و 900 تومان و به دست مصرف کننده بین 12 تا 14 هزار تومان می رسد.

برنج هندی در بازار از 25 هزار و 500 تا 27 هزار تومان عرضه می شود. برنج های پر محصول و عطری ایرانی نیز از 29 تا حدود 59 هزار تومان به فروش می رسد.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع تخم مرغ ترک وارداتی نیز شروع شده و با قیمت 41 هزار تومان به دست بنکدار می رسد و در بازار با قیمت 42 تا 43 هزار تومان به مصرف کننده فروخته می شود. اختلاف قیمت دولتی و بازار در محصول تخم مرغ نداریم.

منبع: فرارو

به "توزیع تخم مرغ وارداتی آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع تخم مرغ وارداتی آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید