طراحی گرافیکی و چاپ

قیمت شگفت انگیز گرانترین ماشین چینی جهان، 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولرویس فیک!

نسل تازه هونگچی L 5 به تازگی رونمایی شده و لقب گران ترین و لوکس ترین خودروی چینی در دنیا را یدک می کشد.

5 اردیبهشت 1402

شکست بزرگ بی ام و با این طرح های ناامید کننده!

همه ما بی ام و را به عنوان برندی می شناختیم که طراحی بی نظیر و خاص آن زبانزد خاص و عام بود. اما در چند سال اخیر، محصولات بی ام و زیبایی خود را از دست داده اند و به مذاق هواداران بی ام و خوش نیامده است.

24 اسفند 1401

داستان، کودک و والد را وارد یک ماجرای مشترک می کند، داستان هیولاهای فسقلی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)؛ بیلی و هیولاهای فسقلی ماجراجویی های پسربچه ای را روایت می کنند که از خوابیدن در تاریکی شب می ترسد؛ زیرا فکر می کند هیولاها به کنار تختش می آیند و برایش دردسر درست می کنند. آیا او درست فکر می کند یا هیولایی وجود ندارد؟...

9 اسفند 1401

با پُرخوری خداحافظی کنید؛ عامل گرایش به غذا در مغز کشف شد!

گرایش به خوردن بیش از حد غذا که به صورت عامیانه با نام پُرخوری مشهور است، یکی اختلالاتی است که با بسیاری از عوارض سلامتی در ارتباط است. بر همین اساس گروهی از دانشمندان، یک رویکرد کاملاً تازه برای درمان اختلال پُرخوری ایجاد نموده اند که می تواند یکی از...

2 مرداد 1401

تجربە بازطراحی هویت بصری خبرگزاری فارس نقد و بررسی شد

نشست نوسازی نشان؛ الزامات و اقتضائات با حضور علی حیاتی، مدیر کارگاه سه در چهار، پوریا اسراری، از مجریان بازطراحی هویت بصری فارس، صادق جمالی و محمدجواد حسنلو به عنوان منتقد در حوزه هنری برگزار گشت.

23 تیر 1401

خرید جعبه بالشتی

جعبه بالشتی از جمله جعبه آماده بشمار می آید، که به دلیل زیبایی و تنوع در طرح بسیار پرطرفدار است. این نوع بسته بندی خرید معمولاً در دو نوع جعبه آماده با روکش مات و براق وجود دارد و می تواند در ابعاد مختلف چاپ شود. از این جعبه آماده می توان برای انواع طرح...

23 خرداد 1401

دسترسی عمومی به منابع علمی حوزه بازی های دیجیتال

خبرنگاران- بازی های دیجیتال به عنوان صنعتی درآمدزا در میان صنایع خلاق، با رشد روزافزونی در جهان روبرو هستند. مطالعات بازی های دیجیتال در قالب مقالات، گزارش ها و کتب با رصد و ارائه جدیدترین آمار و محتوای علمی در این حوزه، نقش مهمی را در شناخت دقیق صنعت...

28 فروردین 1401

تصاویر نو گوشی آینده آیفون SE 3

انتظار می رود گوشی آیفون SE 3 در ماه آوریل 2022 با پشتیبانی از اتصال 5G عرضه گردد.

21 فروردین 1401

بستنی برای بچه ها زیر سه سال

از آنجا که بچه ها علاقه بسیاری به بستنی دارند، والدین باید بر حسب سن و شرایط جسمی و سلامت برای آنها بستنی مناسب را انتخاب نمایند.

18 آبان 1400

تفسیر نظریه فرسوده شدن و از بین رفتن در خصوص پیری

نظریه فرسوده شدن و از بین رفتن در خصوص پیری ادعا می نماید که سلامتی ما در نتیجه استفاده و بعضی علل بیرونی نظیر اینکه چقدر مرغوبیت بدن انسان تنزل پیدا می نماید، وخیم تر می گردد.

28 مهر 1400

خواص دارویی گیاه گل گاوزبان

نباتی است جمیع اجزای آن با خشونت و مزغب و منقط به نقطه هائی شبیه به خار و ساق آن به قدر ذرعی، گل آن لاجوردی رنگ به شکل گل انار و از آن کوچکتر و طولانی و تخم آن کوچک اندک طولانی و سفید.

23 مهر 1400

توقف صدور دفترچه بیمه سلامت در خراسان رضوی

مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: صدور دفترچه های بیمه سلامت از امروز، اول تیرماه، در خراسان رضوی به طور کامل متوقف شد.

6 شهریور 1400

دلتنگی های شاعری که می خواست عاشق باشد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در اصفهان، بعد از حدود یک سال وقفه در جلسات رونمایی کتابِ شهر کتاب اردیبهشت، نخستین کتاب هامون شیرازی، کارگردان و منتقد سینما روز گذشته، آدینه 31 اردیبهشت ماه در فضای باز حیاط این مجموعه با طرفیت محدود رونمایی شد.

25 خرداد 1400

کتاب کودک کاپیتان زیرشلواری به خاطر نژادپرستی جمع آوری می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی - یکی از کتاب های اسپین آف مجموعه کاپیتان زیرشلواری دیگر منتشر نخواهد شد و داو پیلکی، نویسنده کتاب کودک به خاطر کلیشه های نژادی زیان بخش و تصاویر منفعلانه نژادپرستی این کتاب عذرخواهی کرد.

4 اردیبهشت 1400

دانشجویان یزدی در نامه ای به نمایندگان ، به کلیات بودجه رای منفی بدهید

جمعی از تشکل های دانشجویی استان یزد در نامه ای به میرمحمدی و دشتی، اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1400 و نمایندگان این استان در مجلس، خواستار صدور رای منفی به کلیات بودجه شدند

17 بهمن 1399

تاریخچه کامل سیستم عامل اندروید

گاهی از اوقات به نظر می رسد که موبایل های هوشمند ما برای همواره در حال به اجرا درآوردن سیستم عامل اندروید گوگل بوده اند. اما در حقیقت، اکنون تنها اندکی بیشتر از یک دهه از زمانی می گذرد که اندروید برای نخستین بار به دستمان رسید. مهم ترین تصمیم در تاریخچه...

2 آذر 1399

های تولد و برگزاری 4 هزار جشن تولد در کمتر از 3 سال

مدیرعامل استارتاپ شادی بخش خانواده های ایرانی از تجربیاتش می گوید

23 مهر 1399

پیشنهاد روزنامه پرتیراژ اسپانیایی برای سفر به ایران

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، پیشنهاد روزنامه پرتیراژ اسپانیایی برای سفر به ایران بچشم می خورد.

15 مهر 1399

چاپ سه بعدی ساختار سیمانی تحت روش القایی توسط محققان دانشگاه علم و صنعت ایران

محققین مرکز تحقیقاتی نانومواد دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران در یک همکاری بین المللی با دانشگاه های Rice آمریکا و Monash استرالیا پیروز به ارائه تکنیک القایی در چاپگرهای سه بعدی سیمانی شدند.

8 شهریور 1399

ضابطیان: فرهنگ و ادبیات را به پنجشنبه جمعه می آوریم

پنجشنبه جمعه عنوان برنامه رادیویی جدید منصور ضابطیان است که هم از فرهنگ، موسیقی و ادبیات می گوید و هم قصد دارد از مخاطبانش بخواهد که به روال گذشته برایشان نامه بنویسند و به این وسیله فرهنگ نامه نگاری سنتی را زنده کند.

3 شهریور 1399
تعداد: (23)